וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים יאפשר ללקוחותיו הזדהות בסיסמא אחת

18.10.2015 / 9:29

הלקוחות יוכלו להיכנס לאפליקציית ניהול החשבון שלהם באמצעות סיסמא אחת. בהמשך יוכלו הלקוחות להזדהות אף באמצעות זיהוי קולי או טביעת אצבע

סיסמה. ShutterStock
סיסמה/ShutterStock

בנק הפועלים יאפשר ללקוחותיו להיכנס לאפליקציית ניהול החשבון שלהם באמצעות הקלדת סיסמא אחת – ללא צורך בפרטי זיהוי נוספים. מדובר בצעד ראשון בשורת צעדים מתוכננים שמשיק הבנק לצורך זיהוי מהיר של הלקוחות, ביניהם היכולת להזדהות באמצעות הקול או בטביעת האצבע.

מירב ספקטורובסקי-ששון, מנהלת אגף בנקאות ישירה בבנק הפועלים אמרה כי "כניסה לחשבון הבנק הפכה זה מכבר לחלק מהפעילות היומיומית שמבצעים הלקוחות בסמארטפון שלהם, בדיוק כמו הגלישה ב- Facebook, WhatsApp ועוד. האתגר שלנו הוא להפוך את הכניסה לחשבון לחווייתית, ידידותית ומהירה, בדיוק כמו באפליקציות שאינן בנקאיות. מגוון יכולות הזיהוי החדשות יאפשר ללקוחותינו לבחור את הדרך הנוחה להם להיכנס לחשבון ויקל עליהם להתעדכן במצבם הפיננסי במהירות ולעתים קרובות יותר".

אתי בן זאב, מנהלת אגף הפיתוח בבנק הפועלים אמרה כי "כבנק שמחבר פתרונות טכנולוגיים לצרכים בנקאיים אנו מנצלים את מגוון האפשרויות שהוא מספק לנו כדי להעניק ללקוחותינו חוויה בפעילותם הבנקאית. ההתפתחות הטכנולוגית העצומה, למשל בתחום הזיהוי הביומטרי, מאפשרת לנו להטמיע דרכי הזדהות פשוטות ונוחות, ועדיין לשמור על רמת אבטחה גבוהה מאוד, כזו שמאפשרת ללקוחותינו להרגיש בטוחים ולאמץ את ההזדהות המהירה כדרך המועדפת והנוחה להיכנס ולהתעדכן בחשבון".

מערכת וואלה! בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully