וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סל קניות" תהפוך את המכולת למקרר שלכם

20.10.2015 / 9:03

אפליקצייה ישראלית מנסה לחבר בין עסקים קטנים באזורכם ולספק למי שמתעצל או חושש לצאת מהבית אפשרות לקבל מוצרים מהמכולת הקרובה לביתו במהירות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בימים שבהם אין מי שלא חושש לצאת מהבית, כדאי שתכירו את המיזם החדש שיביא את המכולת השכונתית עד לפתח ביתכם. "סל קניות" הוא אתר הזמנות און ליין שעלה לאוויר לפני כחודשיים ומאפשר לצרכנים להזמין משלוח מהמכולת או הצרכנייה הקרובה לביתם בלחיצת כפתור. אבירם לוי, (34), היזם שעומד מאחורי האתר מסביר כי "סל קניות הוא מעין רשת חברתית של חנויות, המחבר בין הקונים בשכונה או באזור מסוים, לבין העסקים הקטנים הנמצאים בקרבתו ומאפשר להם לבצע מהם משלוח עד לפתח הבית". האתר, שעלה לאוויר כפיילוט ראשוני באזור תל אביב לפני כחודשיים, נחל הצלחה, לדבריו של לוי, ולכן הוא צופה כי כבר בחודשים הקרובים השירות יורחב לערים נוספות. "יש לנו כבר עשרות עסקים מקומיים בתל אביב שהצטרפו לשירות ואנחנו מאוד מקווים שיותר ויותר חנויות ומספקי שירות מקומיים ישתמשו בפלטפורמה שלנו כדי להגיע לצרכנים".

אז נכון, משלוחים ניתן לבצע כיום כמעט מכל אחת מרשתות השיווק בישראל, אבל לוי מצביע על העובדה ש"סל קניות" מאפשר משלוח מידי ומהיר לבית הלקוח וכן מבטיח שהסחורה תגיע טרייה וללא חשש שתינזק. "מרבית המוצרים שאנחנו מזמינים היום מרשתות השיווק יושבים במרכז לוגיסטי מרכזי ועוברים שינוע על ידי משאיות קירור, כך שאתה בסופו של דבר לא יודע איזה סחורה תקבל", מסביר לוי. לדבריו, העובדה שהמכולת השכונתית היא במרחק הקלקה, יכולה להקל על הצרכנים שרק חסר להם חלב במקרר, או שמתחשק להם ממש משהו לנשנש. "מחקרים כבר הראו שאנשים בישראל מבזבזים וזורקים 40% אחוז מהמוצרים שהם קונים ואחת הסיבות לכך היא שאנחנו רגילים לקנות בסופר ולכן קונים הרבה מעבר למה שצריך. עם "סל קניות" המכולת הופכת להיות המקרר שלך בעצם ורק כאתה צריך משהו נקודתי אתה יכול להזמין וכך לשמור על טריות המזון" אומר לוי.

אז איך זה עובד? לאחר שנכנסים לאתר, יש להקליד את הכתובת אליה תרצו את המשלוח. השירות, שהינו מבוסס מיקום, מאתר את המכולת הקרובה אליכם, כך שתוכלו לבחור משלל המוצרים שהיא מספקת ולבצע הזמנה בקלות. כמו כן, במידה וסכום ההזמנה שלכם יהיה גבוה מ-80 שקלים המשלוח יינתן בחינם.

ומה באשר למחירים? המחירים אמנם לא מתיימרים להיות הכי זולים, בכל זאת מדובר במחירי מכולת, אבל לטענת לוי, המערכת מתממשקת עם קופת בית העסק, כך שהמחירים שתראו באתר דומים לאלו שבחנות בכל רגע נתון. כך שאם בעל העסק מעדכן את מחיר המוצר בבוקר, המחיר יתעדכן גם באתר באופן מידי.

אך מלבד הצרכנים, האתר החדש מספק פלטפורמה נוחה וטובה גם לעסקים הקטנים. לוי מסביר כי עבור הצטרפות של בית עסק למיזם, מקבל בעל העסק דף עסק נוח וקל לשימוש שמתעדכן מדי יום במלאי המוצרים וכן במחירים של הסחורה הקיימת בו. האתר מאפשר לבעלי העסקים המקומיים להרחיב את קהל הצרכנים שלהם ולהנגיש להם את הסחורה שלהם ביתר קלות. עבור הצטרפות לשירות בעלי העסקים יצטרכו לשלם עמלת מכירות, שעל פי לוי, מדובר בעמלה סמלית ביחס לפוטנציאל ההכנסות שיכול בית העסק לקבל עם הצטרפותו לשירות. "כרגע אנחנו עובדים עם מכולות וצרכניות בלבד, אבל בעתיד הלא רחוק אני מאוד מקווה שנתחיל לעבוד גם עם ירקנים, קצבים וכן כל בית עסק שיכול לספק סחורה עד בית הלקוח".

לוי אמנם לא חדש בעולם השיווק באינטרנט, הוא פתח בעבר את אתר "קופונה" שכשמו כן הוא, וכן מגדיר עצמו כאוהב מסחר באשר הוא. אבל הפעם, העובדה שהמיזם הנוכחי הינו בעל אוריינטציה הביאה גם את עיריית תל אביב לתמוך בו כדי לקדם את התמיכה בעסקים הקטנים. "עבור מחיר סמלי, העירייה סיפקה לי "אופן ספייס" שבו אני יכול לעבוד ולנהל את האתר, בתקווה שתוך מספר חודשים נצליח להגיע לכמה שיותר עסקים, בכמה שיותר ערים".

  • עוד באותו נושא:
  • מכולות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully