וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל טלרד קרא לעובדים להגיע בדחיפות להסכם פרישה

חיים ביאור

4.10.2002 / 8:50

האסיפה כונסה על רקע תוכניתה של ההנהלה לפיטורי 300 עובדים קבועים ועוד כמה עשרות המועסקים בחוזים אישיים



מנכ"ל חברת התקשורת טלרד נטוורקס, ראובן אבי-טל, כינס אתמול את עובדי הייצור והטכנאים המועסקים במפעל החברה בלוד כדי לבקש את הסכמתם לחתימה על הסכם שיקבע את תנאי הפרישה של העובדים. האסיפה כונסה על רקע תוכניתה של ההנהלה לפיטורי 300 עובדים קבועים ועוד כמה עשרות המועסקים בחוזים אישיים.



אבי-טל הסביר לעובדים כי מצבה של טלרד, הפועלת בשווקים בינלאומיים בהם קיימת ירידה במחירי ציוד התקשורת, מחייב צעדי התייעלות ופיטורים. הוא הזהיר שאם לא יושג במהירות הסכם עם נציגות העובדים יבוצעו הפיטורים באורח חד צדדי, בתנאי פרישה מופחתים לעומת הקיימים כיום, ותישקל האפשרות של ביטול ההסכמים הקיבוציים.



ביום ראשון עתידה להתכנס אסיפה נוספת של עובדי טלרד, ביוזמת הוועד בראשות דני אוחיון, כדי לקבל החלטות על מאבק העובדים נגד פיטורי עובדים קבועים. לדברי אוחיון, "איננו מסכימים לפיטורים, כל עוד ההנהלה מעבירה קווי ייצור מהמפעל בלוד לקבלני משנה, והופכת חלק מהעובדים למובטלים מאונס". עם זאת, הוא הביע נכונות לגיבוש תוכנית פרישה מרצון של עובדים מהחברה.



אמש התכנסה המזכירות של ההסתדרות במרחב השפלה, בראשות גבי אסרף, לדיון בדרישת הוועד להכריז על סכסוך עבודה בטלרד ועל 15 ימי "צינון", שאחריהם יוכלו העובדים לפתוח בשיבושים או בשביתה. אבי-טל וסמנכ"ל הכספים בטלרד, משה זורע, השתתפו בישיבה, כדי להסביר את חומרת מצבה של טלרד. בעת סגירת הגיליון הישיבה נמשכה.



דובר טלרד אמר כי אין מנוס מפיטורי עובדים בחברה, כדי להתאים את רמת ההוצאות לרמת ההכנסות ולחלץ את החברה מהמשבר בשוק הטלקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully