וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיה: NTT דוקומו זינקה ב-11% ומשכה את טוקיו לעלייה של 1%

רן דוידוב

4.10.2002 / 9:55

ענקית הסלולר נהנתה מהעלאת המלצה של מורגן סטנלי; מניות המגזר הבנקאי שוב ירדו על רקע החשש מרפורמה במגזר; בסיכום שבועי ירד מדד הניקיי ב-5.3%



שוק המניות בטוקיו רשם עליות בהובלת ספקית הסלולר הגדולה ביפאן NTT דוקומו, לאחר שמורגן סטנלי העלה את המלצתו למניה בציינו את הגידול ברווחיה. מניות הבנקים רשמו ירידות לאחר שהממונה על הבנקים אישר אפשרות שיאמץ מדיניות שתיאלץ בנקים לבצע מחיקה של חובות מסופקים. למרות ששוק המניות היפאני נחלץ משפל של 19 שנה, הסתיים שבוע המסחר בטוקיו בירידה של 5.3% במדד ניקיי.



מניות חברות התעופה המובילות מטען עלו, על רקע הגידול בשימוש בשירותיהן בעקבות השבתת נמלי החוף המערבי בארה"ב. טוקיו עלתה ב-1%; קוריאה עלתה ב-0.4%; טייוואן ירדה ב-0.2%.



מניית NTT דוקומו זינקה ב-11%, שיא של 21 חודש, לאחר שמורגן סטנלי העלה את המלצתו למנייתה מ"נייטרלי/זהיר" ל"משקל יתר". שלשום אמרה דוקומו שהיא עשויה לרשום רווח במחצית הראשונה גם לאחר מחיקת 4.7 מיליארד דולר בשל נפילת ערכן של השקעותיה בשוקי חוץ.



מניות הבנקים בטוקיו שוב רשמו ירידות שערים, לאור דיווח עיתונאי שממשלת יפאן תכריז על רפורמה במגזר הבנקאות כבר בשבוע הבא. המשקיעים חוששים שהממשלה תיאלץ בנקים לבצע מחיקות מסיביות של הלוואות מסופקות. המגזר הבנקאי ביפאן כורע תחת נטל הלוואות מסופקות של למעלה מ-400 מיליארד דולר. UFJ, הבנק הרביעי ביפאן, ירד ב-4.8%; מיטסוי, הבנק הרביעי בעולם, איבד 4.6%.



השביתה בנמלי ארה"ב הביאה להתחזקות מניות התעופה האסייתיות: בקוריאה זינקו מניות קוריאן אייר, המובילה האווירית הגדולה במדינה, ב-6.6%; אסיאנה איירליינס, המובילה השנייה במדינה, הוסיפה 1.4; צ'יינה איירליינס, המובילה האווירית הגדולה בטייוואן, עלתה ב-0.5%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully