וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצה כבר לא תאחר: צפו ברכב המשלוחים החדש

26.10.2015 / 16:06

דומינוס פיצה מציגה גימיק חדש: רכב המאפשר משלוח של עד 80 פיצות בו זמנית ובעל תנור מובנה לשמירה על חומה הרצוי של הפיצה

מערכת וואלה!

תכירו את הבאטמוביל של עולם המשלוחים - הפיצה מוביל.

בתום שלוש שנות פיתוח, חשפו השבוע דומינוס פיצה וענקית הרכב שברולט, רכב ייעודי למשלוחי פיצה שיאפשר משלוח של 80 מגשים במקביל וכך יחסוך לשליח נסיעה הלוך ושוב מהסניף. בעולם שבו התחרות על כיסו ועל ליבו של הלקוח רק הולכת וגדלה, החליטה ענקית המזון להשקיע לא מעט כסף והרבה מאוד זמן בפיתוח הרכב הייעודי.

הרכב מדגם ספארק, שמעוטר בסמלי וצבעי החברה- אדום וכחול ונושא את לוגו החברה מכל צדדיו, כולל תנור מובנה שיאפשר להשאיר את הפיצות בחום רצוי של כ-60 מעלות. כדי להתקין את התנור, הוצאו מהרכב כל ארבעת המושבים, כך שייוותר מקום לכמות מקסימלית של מגשי פיצה. אל התנור ניתן להכניס כ-4 מגשים במקביל והגישה אליהם שמורה לנהג בלבד, כך שהתנור ננעל ואינו נגיש לכל עובר אורח שיחפוץ בפיצה.

דומינוס, שנחשבת לרשת הפיצריות השנייה בגודלה בארה"ב, עם מכירה של למעלה מ-400 מיליון פיצות מדי שנה, הודיעה כי תתחיל להשתמש ב-100 מכוניות ב-25 שווקים ברחבי ארה"ב, ביניהם בבוסטון, דאלאס, דטרויט וסיאטל. עלות כל רכב אגב, תעלה לזכיינים כ-25 אלף דולרים.

רשת דומינוס חולשת על למעלה מ-12,000 חנויות ב-80 מדינות ברחבי העולם וגלגלה ב-2014 סכום אסטרונומי של כ-9 מיליארד דולר. זוהי לא הפעם הראשונה בה מפתחת הרשת "גימיק שיווקי" שמספק לה כותרות נחמדות בתקשורת. לפני מספר חודשים הציגה הרשת אופציה ללקוחות האמריקנים, להזמין את הפיצה האהובה עליהם באמצעות ציוץ של אמוגי בטוויטר, כמו כן היא השקיעה לא מעט באפליקציית הזמנות שמאפשרת ללקוח לעקוב אחר תהליך ההזמנה שלו.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully