וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר: רומנו לא יקבל בונוס של כ-2.6 מיליון שקל

יוסי ניסן

27.10.2015 / 13:51

בעלי המניות של פרטנר כן אישרו את השכר של המנכ"ל איציק בנבנישתי: 197 אלף שקל בחודש - כלומר כ-2.4 מיליון שקל לשנה, בונוס כספי בכפוף לעמידה ביעדים בסך 1.8 מיליון שקל, ותגמול הוני בשווי כ-8 מיליון שקל

מנכ"ל אל על חיים רומנו בוועידת ישראל לעסקים. אורי לנץ
חיים רומנו/אורי לנץ

בעלי המניות של חברת הסלולר פרטנר ( 1,937 -0.15% ) ( 1,935 -0.26% ) ( 4.95 +5.54% ) לא אישרו את תנאי הפרישה של המנכ"ל היוצא חיים רומנו, לפיהם החברה ביקשה לתת לו בונוס מיוחד בסכום של כ-2.6 מיליון שקל. רומנו ניהל את פרטנר מאוקטובר 2011 עד סוף יוני האחרון, ובחברה ציינו בבקשה לבונוס שלו, כי במהלך כהונתו "פעל ללא לאות ליישום חזון החברה במציאות העסקית המאתגרת ובסביבה התחרותית האגרסיבית ביותר שידע שוק התקשורת בישראל מאז היווסדו".

פרטנר ציינה בזימון לאסיפה הכללית של בעלי המניות שזימנה בחודש ספטמבר, כי מדיניות התגמול שלה מאפשרת מענק פרישה של עד 25% מהשכר השוטף לכל שנת עבודה בחברה. ב-2014, עלות שכרו של רומנו עמדה על 3.3 מיליון שקל - מתוכם 2.4 מיליון שקל שכר בסיס, לאחר שהוא ויתר בשנה זו, כמו גם בשנת 2013, על בונוס לו היה זכאי בסך 2 מיליון שקל. בכל שנות כהונתו רומנו ויתר על בונוסים ותגמולים בסך 8.7 מיליון שקל.

בהודעה לבורסה, חברת פרטנר שבשליטת חיים סבן מציינת כי בעלי המניות כן אישרו את שאר ההחלטות שעמדו על הפרק, ובינהן השכר והתגמולים של המנכ"ל הנוכחי איציק בנבנישתי שהחליף את רומנו, רטרואקטיבית מתחילת כהונתו ביולי.

בנבנישתי יהיה זכאי לשכר חודשי של 197 אלף שקל בחודש צמוד למדד - כלומר כ-2.4 מיליון שקל לשנה, סכום דומה לזה שקיבל רומנו. בנוסף, בנבנישתי יקבל בונוס כספי בכפוף לעמידה ביעדים (90%) ולשיקול דעת הדירקטוריון (10%). התנאי לקבלת הבונוס הוא שה-EBITDA (רווח בנטרול ריבית, מס, פחת והפחתות) של החברה לא ירד ביותר מ-40% ביחס לשנה הקודמת.

עמידה בפחות מ-80% מהיעדים לא תזכה את המנכ"ל בבונוס; עמידה ב-80%-120% תזכה אותו בבונוס שמורכב משיעור העמידה ביעדים כפול 1.5 מיליון שקל; במקרה של עמידה ביעדים בשיעור של מעל 120%, הבונוס יהיה בסך 1.8 מיליון שקל. פרטנר תעניק לבנבנישתי גם תגמול הוני ששוויו הנוכחי לפי נוסחת בלק אנד שולס הוא 8 מיליון שקל.

עוד אושר באסיפת בעלי המניות: אישור מינויים מחדש של הדירקטורים חיים סבן, אדם צ'זנוף, ועוד. וכן התקבל אישור התגמול של צ'זנוף, סבן ושאר הדירקטורים שמונו מחדש. כן אושר מינויים מחדש ושכרם של רואי החשבון של החברה קסלמן וקסלמן, חברי PwC.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully