וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו הזוכים בתחרות "הנהג שלנו של אגד: "הצדדים היפים של הנהגים"

27.10.2015 / 15:02

נהג אגד מאילת סייע לנוסעת שומרת שבת, שנתקעה ללא כסף לכרטיס, להגיע לביתה בירושלים לפני כניסת השבת וזכה בתחרות "הנהג שלנו" 2015. אבי פרידמן, יו"ר אגד:" התקופה האחרונה חשפה בפני הציבור הרחב את ערכיותם וגבורתם של נהגי אגד שניצבו בחזית אל מול גל הטרור "

אלי בן גיגי מקום 1.
אלי בן גיגי שזכה במקום הראשון

צוות שיפוט מיוחד של חברת אגד בחר את תשעת הנהגים שעלו לגמר בקמפיין "הנהג שלנו 2015" ובחר מתוכם את הזוכה: אלי בן גיגי, נהג אוטובוס מסניף אילת. הצוות בדק 1,000 סיפורים שהוגשו לידיו שחשפו את הצדדים היפים בפעילות הנהגים ובכר בבן גיגי.

בן גיגי סייע לנוסעת צעירה שומרת שבת להגיע לביתה בירושלים מאילת לאחר שנתקעה בלי כסף לכרטיס, כמו כן בן גיגי נתן לה 200 שקלים מכספו, על מנת לנסוע במונית הביתה מהתחנה המרכזית כדי שחלילה לא תחלל שבת. הסיפור נשלח ע"י הנוסעת שחשפה את טוב ליבו ורגישותו יוצאת הדופן. הנוסעת סיפרה כי יצרה קשר עם הנהג לאחר שהגיעה לביתה בבטחה והפצירה בו להחזיר לו את כספו, אך הוא סרב.

הבחירה נעשתה בשקלול של הצבעות הציבור הרחב (60%) וצוות שיפוט מיוחד (40%) כמתחייב על פי התקנון. כ- 30,000 איש השתתפו בבחירת " הנהג שלנו" 2015, שמתקיים שנה שנייה ברציפות, עלייה של 20% מהשנה שעברה.

טל חכם מקום 2.
טל חכם שהגיע למקום השני

למקום השני בהפרש צמוד הגיע טל חכם מעפולה שנהג בקו טבריה –ת"א ביום חם במיוחד ודאג לרכוש מכספו האישי בקבוקי מים בטעמים ולחלקם לכל נוסעי האוטובוס על מנת להנעים את הנסיעה ולהקל עליהם בחום הכבד. למקום השלישי הגיע ניסים אלול מכרמיאל שביום חום כבד הבחין באישה קשת יום הגוררת את בעלה המרותק לכיסא גלגלים ברחוב. אלול עצר בתחנה הקרובה העלה את בני הזוג לאוטובוס ושילם מכיסו בעבור הנסיעה. אלול אף הגדיל לעשות ורכש בעבור בני הזוג כרטיסייה.

אבי פרידמן, יו"ר אגד:" התקופה האחרונה חשפה בפני הציבור הרחב את ערכיותם וגבורתם של נהגי אגד שניצבו בחזית אל מול אירועי הטרור במדינת ישראל ועשו לילות כימים על מנת לאפשר שגרת חיים תקינה לציבור הרחב. קמפיין "הנהג שלנו" חשף בפנינו מאות סיפורים מרגשים ומשמעותיים לצד רגעים קטנים של אכפתיות ועזרה. אני גאה בתשעת הנהגים שהגיעו לגמר בכלל ובאלי בן גיגי בפרט וברגעים כאלה אני גאה לומר ש"טוב שההגה בידיים של אגד". החבורה המיוחדת הזאת מהווה דוגמא אישית לכלל נהגי אגד והתחבורה הציבורית בישראל. אנו מתחייבים להמשיך ולהציב לעצמנו רף גבוה של מחויבות לשירות מצוין, מקצועי ואדיב של אגד ונהגיה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ניסים אלול מקום 3.
ניסים אלול שהגיע למקום השלישי

הנהגים הנוספים שהגיעו לשלב הגמר ורגשו את הציבור הם: איציק אלמקייס, משה בן עמי, רוני לוי, אבו ואסל אוסאמה, ערן יעיש ואיתן דניאל. הנהגים כמו גם חלק מהמשתתפים שבחרו זכו בחופשות זוגיות בארץ ובחו"ל.

  • עוד באותו נושא:
  • אגד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully