וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תשכחו את הקוד: הכספומט שיביט לכם בעיניים

28.10.2015 / 8:11

סיטי-גרופ האמריקאית תפעיל כספומטים שיזהו את הלקוחות ללא קוד על ידי סריקת עיניהם. השימוש בכספומטים אלה יתבצע באמצעות אפליקציה מיוחדת שתותקן בסמארטפון או הטאבלט של הלקוח

מערכת וואלה!

תכירו את הכספומט שעומד לפתור לכולנו את הבעיה הכי גדולה שלנו – לזכור את הקוד.

ענקית הפיננסים האמריקנית "סיטי-גרופ" בוחנת בימים אלה טכנולוגיה חדשה שתאפשר ללקוחותיה להשאיר את כרטיס האשראי בבית ולמשוך כסף מהכספומט באמצעות סריקת עיניים וקבלת קוד זיהוי לסמארטפון.

בכספומט הניסיוני לא תמצאו מסך או משטח מגע. במקום, הלקוחות יוכלו לבחור את הפעולה הרצויה להם ישירות דרך אפליקציית הבנק שתותקן בסמארטפון או הטאבלט. בשלב השני, על הלקוח יהיה להתקרב אל המכונה שתסרוק את אישוניו וכך תאמת את זהותו לצורך הוצאת הכסף.

במהלך זה, מצטרפת סיטיגרופ לשורה ארוכה של בנקים, בהם ג'יי פי מורגן ובנק אוף אמריקה, שהחלו לאחרונה לבחון גם הם טכנולוגיות חדשות, שיאפשרו ללקוחות הבנק לעשות שימוש בכספומט בצורה מהירה, בטוחה והכי חשוב, ללא צורך בכרטיס אשראי.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • כספומטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully