וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: רוצים בונוס? שיכרו עוד נשים

5.11.2015 / 16:03

יוזמה בבריטניה מנסה להתמודד עם תת הייצוג של נשים במערכת הבנקאית. האמצעי: תמריצים כספיים למנהלים וקישור הבונוסים שלהם לכמות הנשים בארגון

מערכת וואלה!

הסיפור הזה הוא הוכחה לכך שבמצבים נואשים, נוקטים באמצעים נואשים. בניסיון למצוא פתרון לייצוגן הנמוך של נשים בתחומי הבנקאות והפיננסים, פנתה ממשלת בריטניה למנכ"לית בנק "וירג'ין מאני", כדי שתייעץ להם ותעלה רעיונות לפתרון הבעיה.

מה היא הציעה? להתנות את גובה הבונוסים שיקבלו מנהלי הבנקים במספר הנשים שיאיישו תפקידים בכירים בבנק שלהם. לטענתה, ההתניה תדרבן את בכירי המשק להעסיק מספר רב יותר של נשים וכך תיפתר אחת הבעיות שהכי מאיימות על הכלכלה הבריטית.

על פי הוול סטריט ג'ורנל, רק כשליש מהתפקידים הניהוליים בבנקים בבריטניה אוישו על ידי נשים ב-2014. בארה"ב נרשמת מגמה מדאיגה לא פחות: רק עשרים וחמישה אחוזים מההנהלה הבכירה בג'יי.פי מורגן הם נשים ובגלוזמן זקס מדובר על עשרים ואחד אחוזים בלבד. כך שהדשא של השכן, לא תמיד ירוק יותר.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • בריטניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully