וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אות מגשים ישראל לשנת 2015 הוענק לאגד

6.11.2015 / 16:53

הפרס, המוענק על ידי המועצה לישראל יפה מזה 35 שנה הוענק לקואופרטיב התחבורה במעמד נשיא המדינה ראובן ריבלין. "אגד היא הגשמת חזון ישראל היפה"

נשיא המדינה ראובן ריבלין מעניק פרס לאגד.
הענקת הפרס

אות מגשים ישראל לשנת 2015 הוענק הבוקר (שישי) לקואופרטיב "אגד" במעמד נשיא המדינה ראובן ריבלין. האות ניתן מדי שנה על ידי המועצה לישראל יפה לארגונים ומוסדות מרכזיים בישראל.הבוחרת, אגד נבחרה השנה משום שהיתה הראשונה להפעיל תחבורה ציבורית בישראל, וכן על הישגיה בתחומי איכות השירות וגילויי התחשבות למופת בקהילה ובסביבה, במשך למעלה מ-80 שנה.

"אני נולדתי שש שנים אחרי שאגד נוסדה, וזכיתי לנסוע רבות בקווי האוטובוסים ברחבי הארץ", אמר ריבלין בנאומו במהלך הטקס. "את השנים הראשונות של מדינת ישראל ליווה מתח גדול בין המלחמה על הקיום לבין הרצון ברווחה, בין ההגנה על החיים, לאיכות החיים. אלה היו ימים קשים – הקמת המדינה והמלחמה עליה, לא השאירו לנו ברירה. איכות חיים, נחשבה למותרות".

עוד הוסיף הנשיא כי "גם היום עוד לא הסתיימה המלחמה על הבסיס הקיומי שלנו, הדי הרקטות מהקיץ שעבר, והרחובות והצמתים שהפכו בשבועות האחרונים לזירת קרב ומעידים על כך יותר מהכל. אבל לצד המציאות הקשה והאפורה, יש גם מציאות יפה שצמחה מתוך האתגר הגדול. לפעמים נדמה לנו כי במציאות המורכבת של החיים בישראל אין מקום או זמן לערעורים על אסתטיקה ואיכות חיים. אך השנים האחרונות לימדו אותנו כי איכות חיינו כאן היא בעלת משמעות הכרחית ואינה בגדר מותרות. בימים כאלו, בהם הקיטוב בחברה גדל, נראה כי רק היום יום יכול לחבר אותנו. היום ברור לנו יותר מתמיד כי ארץ ישראל יפה היא ארץ בעלת תחבורה ציבורית יעילה, מהירה וירוקה. כזו שיכולה להביא חלקים נרחבים בחברה למפגש בלתי אמצעי מצפון, מדרום, בדרך ללימודים או בחזרה מטיול".

יו"ר "המועצה לישראל יפה" והשר לשעבר אברהם כץ-עוז, אמר בפתיחת נאומו: "פגיעה בכבודו ותפקידו של נשיא המדינה היא פגיעה בכל אחד מאתנו בארץ. בהמשך התייחס לאות אשר הוענק באירוע לאגד מטעם המועצה לישראל יפה, "העשייה של אגד נפרשת על פני דורות, החל מלפני קום המדינה ועד למימוש חזון הקמת המפעל הציוני בארץ ישראל. אגד מלווה את הציבור הישראלי הן באירועים מרכזיים כדוגמת מערכות ישראל והן ביומיום בעשייה לתפארת, בלתי פוסקת ומפרכת כמשרתת הציבור. אגד היא התגשמות ארץ ישראל היפה המורכבת מפסיפס החברה הישראלית כולה".

אבי פרידמן, יו"ר "אגד" אמר כי "אנו נרגשים מקבלת אות מגשים ישראל. מסעה של אגד שלוב במסע הציונות המתחדשת של עם ישראל בארצו, בהקמת המדינה ובהגנה עליה כבר 82 שנים. לאגד היה תפקיד מרכזי בכל מלחמות ישראל, במבצעים הצבאיים ובמבצעי קליטת העלייה הגדולים בתולדות מדינת ישראל. למרבה הצער, כאחד מסמליה של ארצנו, אגד הפכה לא פעם יעד לפיגועי טרור כמו גם בשבועות האחרונים. נהגינו ועובדינו נקראו לדגל פעם אחר פעם ותמיד התייצבו ומילאו את המשימות, פעמים רבות תוך חירוף נפש. בשנים האחרונות אנו מקדישים משאבים רבים לשיפור חוויית הנסיעה ולהעמקת תודעת השירות תוך הטמעה של כלים ושירותים מבוססי טכנולוגיות מתקדמות. קמפיין הנהג שלנו שהסתיים לפני שבוע חשף בפנינו את פניהם היפות של נהגי אגד כפי שסופרו ע"י אלפי נוסעים. אני מצדיע לאלי בן גיגי שנבחר לנהג שלנו 2015 ולשמונת הנהגים שהגיעו גמר והצליחו לרגש את עשרות אלפי הנוסעים שנטלו חלק בתחרות".

באירוע השתתפו בכירים במשק וברשויות בישראל, ביניהם מנכ"ל משרד התחבורה, צביקה לבנת, מבעלי קבוצת תעבורה, בני ביטון, ראש עיריית דימונה, צבי צרפתי, סגן ראש עיריית כפר-סבא, הרב מיכאל אלפר, סגן ראש עיריית חיפה, נציגים בכירים מחברת וולוו, נציגים מחברת בזק און ליין ורבים נוספים שהגיעו לחלוק כבוד לחברה הוותיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully