וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסק דינו של שלמה אייזנברג יינתן רק לאחר פברואר 2003 - עקב יציאת השופטת לחופשה

צבי הראל

6.10.2002 / 7:45

להכרעת הדין עשויה להיות השפעה על תפקידי הניהול של אייזנברג בפויכטונגר תעשיות, אם תושלם עסקת הרכישה של גרעין השליטה



הכרעת הדין במשפטו של איש העסקים שלמה אייזנברג, שזכה באחרונה באופציה לרכוש את גרעין השליטה בחברת פויכטונגר תעשיות, תינתן לא לפני סוף חודש פברואר 2003; הסיבה לכך היא שהשופטת רינה משל שוהם, שדנה בתיק, יצאה לחופשת שבתון של חצי שנה בחו"ל. להכרעת הדין עשויה להיות השפעה על תפקידי הניהול של אייזנברג בפויכטונגר, אם תושלם עסקת הרכישה.



שלמה אייזנברג, יו"ר מועצת המנהלים של חברת ערד , הוא אחד הנאשמים בכתב אישום המתברר בבית המשפט המחוזי בתל אביב בפני השופטת משל שוהם; הנאשמים הנוספים הם הרי ספיר, דירקטור בערד ומנהל תיקי ניירות ערך; איש העסקים בנימין יסלזון; וחברת ערד.



אייזנברג נאשם בעבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות; יסלזון מואשם בסיוע לעבירת המרמה. כמו כן מואשמים אייזנברג, ספיר וחברת ערד בהכללת פרט מטעה בתשקיף. אייזנברג גם נאשם ברישומים כוזבים במסמכי תאגיד ובמתן דיווחים כוזבים, הנוגעים לתוצאות אסיפות בעלי המניות בערד. במשפט העידו כ-25 עדים והסיכומים האחרונים בתיק הוגשו ב-6 באוגוסט.



מקור משפטי אמר השבוע ל"הארץ", כי חופשת השבתון של השופטת אושרה לפני זמן רב; כמו כן אמר המקור כי השופטת ניהלה את שלב ההוכחות ביעילות וביטלה לפני כשנה חלק מפגרת הקיץ שלה. המקור הוסיף כי השופטת ביקשה מהצדדים את הסיכומים בקבצי מחשב - כדי שתוכל להתחיל בעבודה על הכרעת הדין בתקופת השבתון.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully