וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאחדים כוחות: קלאבמרקט ממזגת לתוכה את פעילות גרין מרקט

ענת ביין

6.10.2002 / 10:01

קלאבמרקט הרצליה פיתוח ישמש כמרכז ההפצה של פעילות גרין מרקט, ובעתיד תישקל הקמת מרכזי הפצה נוספים

הרשות קלאבמרקט וגרין מרקט חתמו על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי, במסגרתו תמוזג הפעילות של גרין מארקט לתוך פעילות קלאבמרקט.

רשת גרין מארקט הוקמה לפני כשנתיים ועוסקת בשיווק ישיר לבית של פירות וירקות ומוצרי פרימיום נוספים, תוך הצעה שיווקית של מוצרים באיכות גבוה במחירים נמוכים. החברה הוקמה לפני כשנתיים ופועלת בעיקר בגוש דן. השירות נעשה באמצעות הטלפון, הפקס והאינטרנט.

סניף קלאבמרקט הרצליה פיתוח ישמש כמרכז ההפצה של הפעילות הממוזגת, ובעתיד תישקל הקמת מרכזי הפצה נוספים. שרה רומנו, שניהלה בעבר את פעילות נטסל, תשמש כמנהלת מערך ההזמנות של הפעילות הממוזגת אשר תתבצע ממרכז שירות ההזמנות של קלאבמרקט באזור פתח תקוה.

לדברי יעקב גינצבורג, מנכ"ל קלאבמרקט, שיתוף הפעולה יאפשר לקוחות קלאבמרקט להנות ממאפייני השירות והמוצרים הייחודיים של רשת גרין מרקט, בנוסף לסל המוצרים הגדול של רשת קלאבמרקט. להערכתו, השירות יכול להגדיל בכ-2% את היקף מכירות הרשת.

לדברי איציק קרימולובסקי, מנכ"ל גרין מרקט, שיתוף הפעולה יעניק לגרין מרקט את הגב השיווקי והתפעולי של קלאבמרקט ויהפוך אותה לרשת בפרישה ארצית עם מגוון מוצרים רחב.

רשת גרין מרקט נוסדה על ידי היזמים רולנדו אייזן, המכהן כיו"ר החברה; איציק קרימולובסקי, מנכ"ל החברה; עודד מוזס ואחרים. בדריקטוריון החברה מכהנים איתמר הרמן ואריה רוטנברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully