וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג לקרניבל של אריסון: נציבות הסחר הפדרלית אישרה מיזוג אפשרי שלה עם P&O פרינסס

סוכנויות הידיעות

6.10.2002 / 11:01

בעקבות הסרת המכשולים הרגולטוריים להצעת הרכש העוינת שהגישה קרניבל, צפויות שתי חברות השיט להיכנס למו"מ; הצבעת בעלי המניות על המיזוג עם רויאל קריביאן של האחים עופר תתקיים בשבועות הקרובים



P&O פרינסס הודיעה כי הצעת הרכש העוינת של קרניבל, הנמצאת בבעלות מיקי אריסון, בהיקף של 4.1 מיליארד דולר, היא הצעה יותר אטרקטיווית מבחינתה. ההודעה הגיעה בעקבות האישור שהעניקה נציבות הסחר הפדרלית לשתי חברות שיט התענוגות הגדולות בעולם, קרניבל ורויאל קריביאן, לרכוש את החברה השלישית בגודלה, P&O פרינסס.



P&O פרינסס הבריטית, הודיעה כי תיכנס למו"מ עם קרניבל, חברת שיט התענוגות הגדולה בעולם, בעקבות הסרת המכשולים הרגולטוריים לעסקה. עם זאת, הנהלת P&O העריכה כי המיזוג עם רויאל קריביאן עשוי לייצר ערך לבעלי מניות החברה, ומסרה כי הצבעת בעלי מניות P&O על הסכם המיזוג המוצע עם רויאל קריביאן, חברת שיט התענוגות השנייה בגודלה בעולם הנמצאת בבעלות האחים עופר, צפויה להתקיים לפני שיפוג תוקף ההסכם ב-16 בנובמבר השנה.



שלוש החברות מצויות במאבקי רכישה על רקע הניסיון ליצור התקשרויות שיקצצו בהוצאותיהן לאחר שתנועת התיירות נפגעה בעקבות מתקפת הטרור בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully