וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם מוביל בתחום המדיה הכתובה במו"מ לרכישת 24% במיזם טלטקסי כוכבית 2400

ענת ביין

6.10.2002 / 11:35

כך נודע ל-TheMarker; מאחורי המיזם, שיציע שירותי מוניות מבוססי מיקום, עומדים אנשי העסקים אריה זיף, פרופסור איציק כץ וישראל אברמוביץ'; תקציב הפרסום יעמוד על 2 מיליון דולר



קבוצת משקיעים, ביניהם איש העסקים אריה זיף, פרופסור איציק כץ, ישראל אברמוביץ' וחברת יוריקה אינטרנשיונל, חברו למיזם מסחרי חדש הנושא את השם טלטקסי כוכבית 2400. השירות מאפשר להזמין מונית באמצעות מספר טלפון אחד, אותו ניתן לחייג מכל חברות התקשורת. באמצעות טכנולוגיה ייחודית שפותחה בחברת LIVE4ALL השותפה במיזם, מזהה מערך בקרה את מיקומו של המתקשר ומפנה אליו מונית על פי מיקומו - כך נודע ל-TheMarker.



החברה מפעילה בשלב זה כ-3,200 מוניות, המהוות 20% מכלל המוניות בישראל שמספרן עומד על כ-15.2 אלף. לצורך זה נחתמו הסכמי זכיינות עם חברות מוניות נבחרות שהתחייבו לעמוד בסטנדרט שירות שגיבשה החברה. השירות כבר פועל מזה שלושה חודשים בשיתוף עם בזק , סלקום ואמיגו. עם חברת פלאפון נמצא המיזם בשלבים האחרונים של הניסוי והוא צפוי להיות מושק מסחרית בעוד מספר ימים. במקביל, נערך מו"מ גם עם חברת פרטנר .



בימים אלה נערך מו"מ לקראת סיום עם גורם מוביל בתחום המדיה הכתובה על כניסתו כשותף במיזם. אחזקות גורם זה לא יעלו על 24%.



בישראל נערכות מדי חודש 25 מיליון נסיעות במוניות ספיישל, כשחלק נכבד מהן נעשה באמצעות הזמנות טלפוניות. מחיר נסיעה ממוצעת עומד על כ-25 שקל, כך שמדובר בשוק בעל פוטנציאל מסחרי רב.



לדברי דוד בנינו, מנכ"ל החברה, הכוונה היא להגיע לרווחיות בשני אופנים: שיווק מוצרים כגון כרטיסיה משותפת לנסיעה בכל הרשת שתאפשר קנייה מראש על פי ערך כספי נקוב שיגלם בתוכו הנחה לרוכש. חברות המוניות ישלמו לחברה אחוזים מהמחזור הכספי של מכירת הכרטיסיות.



דרך נוספת היא באמצעות שיווק פרסום מבוסס מיקום. על גג המוניות יותקן שלט פרסום אלקטרוני שבאמצעות אפליקציות שפותחו בחברה ישנה את תוכנו בהתאם למיקום המונית. כך למשל, אם תגיע המונית לקניון מסוים שאחת מהרשתות בה רכשה פרסום ישנה השלט את פניו ויכריז "עכשיו בקסטרו 30% הנחה".



ההשקה התקשורתית לשרות צפויה לקראת חודש נובמבר, והיזמים מתעתדים להשקיעה בה משאבים כספיים לא מבוטלים. בקמפיין ההשקה יושקעו כמיליון דולר ובמהלך השנה יושקעו כמיליון דולר נוספים. משרד הפרסום שיטפל בתקציב עדיין לא נבחר, למרות שהתנהלו מגעים ראשונים עם מספר משרדי פרסום, ביניהם מק'אן קשר בראל.



לדברי בנינו, לאור כניסתו הצפויה של המשקיע הנוסף ובקיאותו בתחום המדיה והתקשורת הוקפאו בשלב זה החיפושים אחרי משרד פרסום, מתוך מגמה להיעזר במשקיע לצורך ביצוע הבחירה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully