וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוניליוור ישראל מאחדת את פעילות ליוור ויוניליוור בסטפוד תחת מטה ניהולי אחד

ענת ביין

6.10.2002 / 12:05

פעילויות האגפים יהיו כפופים לסמנכ"לים המכהנים בחברת יוניליוור; לא ימונה מחליף למנכ"לית ליוור, איריס בק, שעוברת לפרטנר כמחליפתו של סמנכ"ל השיווק אפי רוזנהויז



יוניליוור ישראל מבצעת ארגון מחדש, במסגרתו תאוחד פעילות החברות ליוור ישראל ויוניליוור בסטפוד (לשעבר תמ"י בסטפוד) תחת מטה מרכזי אחד. במסגרת השינוי לא ימונה מנכ"ל חדש לחברת ליוור לאחר פרישתה של איריס בק, שתחליף את אפי רוזנהויז, סמנכ"ל השיווק והמכירות בפרטנר.



במסגרת המהלך יאוחדו פעילויות האגפים השונים בחברות ובכלל זה הכספים, משאבי אנוש, המכירות, השיווק והלוגיסטיקה, שיהיו כפופים לסמנכ"לים המכהנים בחברת יוניליוור ישראל. השינוי במבנה נעשה בעקבות רכישתה של תמ"י בסטפוד על ידי קונצרן יוניליוור בשלהי 2000. איחוד המערכות של יוניליוור ובסטפוד יתבצע כחלק ממהלך עולמי, לאחר השלמת תהליך הרכישה במדינות בהן פעלו שתי החברות ברחבי העולם.



רון גוטמן, יו"ר יוניליוור ישראל, מסר כי איחוד המערכות נועד לאפשר ליוניליוור ליהנות מעוצמת המותגים שלה בשוק תוך הגדלת המכירות באמצעות מערכת מכירות מאוחדת, הקטנת תקורות במערכות הכספים והמחשוב וחסכון משמעותי בשרשרת האספקה: ברכש, באחסון ובשינוע. קונצרן יוניליוור הוא תאגיד מוצרי הצריכה הגדול בעולם, הכולל חטיבת מזון וחטיבת מוצרי טיפוח ודטרגנטים. היקף המכירות השנתי שלו עומד על כ-50 מיליארד יורו.



יוניליוור היא בעלת השליטה בחברת יוניליוור בסטפוד, בחברת ליוור ובחברת גלידות שטראוס בה היא מחזיקה 51%. מכירות מותגי יוניליוור בישראל מסתכמות בכ-400 מיליון יורו בשנה. המותגים המובילים של יוניליוור בישראל הם: תלמה, קנור, בייגל & בייגל, ורד הגליל, מזולה, דאב, פינוק, סיף פנטסטיק, בדין וגלידות שטראוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully