וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכסוך ב"פייננשל טיימס": העיתונאים דרשו התנצלות מהמנכ"לית

סוכנויות הידיעות

6.10.2002 / 13:02

מנכ"לית פירסון - המו"לית של העיתון אמרה בראיון כי למרבה הצער, כתבים לענייני עסקים לעתים אינם יודעים הרבה על ענייני עסקים

חברי מערכת "פייננשל טיימס" שלחו מכתב למנכ"לית פירסון, המו"לית של העיתון, בדרישה כי תתנצל. מרג'ורי סקרדינו מתחה ביקורת על העיתונאים הבריטיים בכלל, ו-FT בפרט, על שלא פעלו היטב לחשוף שערוריות פיננסיות, כך דיווח "סאנדיי טלגרף".

אם עיתונאים היו טובים יותר בקריאת מאזנים, חלק מהדברים היו יוצאים לאור קודם, אמרה סקרדינו בהתייחסה לשערוריות פיננסיות ובעיות חשבונאיות בחברות גדולות. "העיתונות העסקית - ובזאת אני כוללת את FT - לא עבדה מספיק קשה כדי לחשוף את הסיפורים הללו", אמרה סקרדינו. היא הוסיפה ואמרה כי כתבים לענייני עסקים לעתים אינם יודעים הרבה על ענייני עסקים, למרבה הצער.

סקרדינו שברה בדבריה מסורת בת יובל בה הנהלת פירסון איננה מתייחסת לנושאים עיתונאיים ב"פייננשל טיימס". אולם למרות דרישת נציגי האיגוד כי תתנצל, אמרה כי הערותיה צוטטו מחוץ להקשר, כי היא תומכת במערכת FT ב-100%, וכי אין לה על מה להתנצל.

FT סובל מהמשבר הקשה בענף העיתונות בדומה למתחרים אחרים. בשנה האחרונה הקפיאה פירסון העסקת עיתונאים חדשים, קיצצה במשכורות ובתנאים וסגרה חלק מתוכן אתר האינטרנט של העיתון למנויים בתשלום בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully