וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיידנס דיזיין סיסטמס האמריקאית תשקיע לראשונה בסטארט אפים ישראלים

בעז בבאי

6.10.2002 / 13:33

לביא לב, סגן נשיא בכיר ומנהל חטיבת עסקי פתרונות המעגלים המשולבים, יגיע בשבוע הבא לישראל על מנת לאתר הזדמנויות השקעה בחברות ישראליות בתחום תכנון שבבים



חברת קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence Design Systems), הספקית מס' 1 בעולם של פתרונות לתכנון אוטומטי של מערכות אלקטרוניות ומעגלים משולבים, תחל להשקיע לראשונה בחברות סטארט אפ ישראליות.



לביא לב, סגן נשיא בכיר ומנהל חטיבת עסקי פתרונות המעגלים המשולבים (IC) בקיידנס, יגיע בשבוע הבא לישראל, על מנת לאתר הזדמנויות השקעה בחברות ישראליות בתחום תכנון שבבים וכן בתחום התיב"ם האלקטרוני (EDA), תחום הפעילות המרכזי של קיידנס.



מנכ"ל קיידנס ישראל, גדעון קדם, מסר שהחברה פיתחה מודל משולב של מכירת פתרונות תוכנה ושירותים נלווים עבור פיתוח שבבים עם השקעה בחברות פרטיות. קיידנס השתמשה במודל זה בארה"ב והיא מתכוונת להרחיבו כיום לישראל.



לדברי קדם, לפלח חברות הסטארט אפ בישראל יש צרכים יחודיים וקיידנס תציע להם לקבל את פתרונותיה תמורת מניות. הוא הוסיף, שהחברה נמצאת במגעים מתקדמים עם חברת טכנולוגיה ישראלית, שצפויים להבשיל לכדי עסקת השקעה כבר במהלך הרבעון הנוכחי.



לב, שיגיע בשבוע הבא לישראל, צפוי להיפגש עם מספר קרנות הון סיכון ישראליות, חברות סטארט אפ ישראליות וכן עם לקוחותיה של קיידנס בישראל.



לב היה מעורב בשנתיים האחרונות בפעילות המיזוגים והרכישות של קיידנס בארה"ב. החברה מסאן חוזה, קליפורניה, רכשה בנובמבר 2001 את חברת סיליקון פרספקטיב קורפ (SCP) ובתחילת מארס 2001 השלימה את רכישתה של חברת CadMOS.



לב, המחזיק בתואר מהנדס אלקטרוניקה מהטכניון, הוא בעל 15 פטנטים בתחום תכנון מעגלים מודפסים אנלוגיים ודיגיטליים, טכנולוגיות תיב"ם ואינטרנט. לפני שהצטרף לקיידנס שימש לב כסגן נשיא בכיר להנדסה בחברת MIPS Technologies.



קיידנס, המתחרה בין היתר בוריסיטי הישראלית וסינופסיס האמריקאית, נסחרת בבורסת ניו יורק לפי שווי שוק של 2.5 מיליארד דולר. החברה האמריקאית, המעסיקה 5,400 עובדים ברחבי העולם, רשמה מכירות של 690 מיליון דולר בששת החודשים הראשונים של שנת 2002.



הנציגות של קיידנס בישראל, מעסיקה 23 עובדים במשרדיה בהרצליה. על לקוחותיה בארץ נמנים אינטל, מוטורולה, טאואר, נשיונל סמיקונדקטורס, מטלינק, וינטגרה, גלילאו ועוד.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully