וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבלייז רכשה בעשרת הימים האחרונים למעלה מחצי מיליון מניות

אלי דניאל

6.10.2002 / 14:17

מניית אמבלייז נמצאת בשפל של 3.5 שנים; שווי השוק של החברה - 130 מיליון דולר, כשליש מהונה העצמי

השפל אליו הידרדרה מניית אמבלייז בעקבות פרסום דו"חותיה המאכזבים למחצית הראשונה של השנה לפני עשרה ימים הוביל את החברה לחדש את הרכישה העצמית של מניותיה, לאחר למעלה מחודשיים בהם לא ביצעה רכישה של מניותיה.

כך, בפרק הזמן שחלף מאז פרסום הדו"חות רכשה אמבלייז באמצעות בנק ההשקעות HSBC, המשמש מזה כשנה כיועץ הפיננסי של החברה, כ-537 אלף מניות שלה במחירים שנעו בטווח שבין 63-69 פני למניה, ובתמורה כוללת של כ-349 אלף ליש"ט. בכך ממשיכה אמבלייז ליישם את מדיניות ה-Buy Back אותה אימצה בשלהי חודש יולי 2001, עת הודיעה כי בכוונתה לרכוש עד 4.5 מיליון מניות, בסכום כולל שלא יעלה על 13.5 מיליון ליש"ט.

עד היום הספיקה אמבלייז, העוסקת באספקת פתרונות להעברת קובצי וידיאו ואודיו למכשירי סלולר, לרכוש במהלך 14 החודשים האחרונים למעלה מ-2.2 מיליון מניות שלה, בהשקעה כוללת של כ-2.35 מיליון ליש"ט.

אמבלייז איננה היחידה האוספת בהתמדה את מניותיה. כך, חברת ההשקעות הבינלאומית Fidelity הספיקה להגיע לפני כשבועיים לאחזקה של כ-15.4 מיליון מניות אמבלייז, המהוות כ-11.2% מהון מניותיה של החברה.

כיום נסחרת אמבלייז לפי שווי שוק של כ-130 מיליון דולר, בעוד שהונה העצמי עומד על כ-383.9 מיליון דולר. בקופתה של החברה היו בתום המחצית הראשונה של השנה אמצעים נזילים בהיקף של כ-110.4 מיליון דולר, וזאת בנוסף להשקעה לזמן ארוך בסך של כ-222 מיליון דולר באג"ח סחירות.

אמבלייז סיימה את המחצית הראשונה של השנה עם הכנסות בהיקף של כ-3 מיליון דולר - 84% פחות מההכנסות בתקופה המקבילה, והפסד נקי של כ-22.1 מיליון דולר. מאז תחילת השנה איבדה מניית החברה למעלה מ-66% מערכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully