וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השנייה פסלה השתתפותה של אחת משלוש הקבוצות המתמודדות על הפעלת רדיו אזורי בערבית

רוני קורן-דינר

6.10.2002 / 15:33

רדיו כל א-נאס, בבעלות אלי אורגד מ"רדיו אמצע הדרך" ומוסא חסדייה, נפסלה בשל פגמים במכתבי ההתחייבות והערבויות; נותרו במירוץ: תמי מוזס-בורוביץ' ובני גאון; ההכרעה - הערב



הרשות השנייה, המנהלת מכרז על זיכיון להפעלת תחנת רדיו אזורית בערבית באזור הצפון, פסלה השתתפותה של אחת משלוש הקבוצות המתמודדות. הקבוצה, "רדיו כל-אנאס", נפסלה בשל פגמים מהותיים וחוסר נתונים במכתבי ההתחייבות ובערבויות שהציעו בעלי המניות. הרשות השנייה הזמינה את בעלי הקבוצה לשימוע, ולאחר מכן הודיעה לה כי מועמדותה נפסלה בשל אי עמידה בתנאי הסף של המכרז.



"רדיו כל אנאס" נמצאת בבעלות חברת שלג לבן שבבעלות אלי אורגד מ"רדיו אמצע הדרך" - 35%; מ.ח. גינות שבבעלות מוסא חסדייה - 35%; מכון גן בבעלות עו"ד נעים מוסא ומשפחת קדמני - 20%; וריאד טאניס - 10%.



במכרז אמורה להתקבל החלטה עוד הערב. חברי מועצת הרשות שוקדים על ההצעות מאז הבוקר, וצפויים להודיע על בחירתם מחר לכל המאוחר. במירוץ נותרו קבוצת "רדיו א-שמס" בהשתתפות בני גאון, ו"רדיו 24" בהשתתפות מפ"ל תקשורת שבבעלות תמי מוזס-בורוביץ'.



גם במכרז זה ניתן לראות שוב התמודדות ראש בראש בין מוזס-בורוביץ' לבין גאון על לבו של מגזר בחברה הישראלית, ממש כפי שהיה בהתמודדות על הפעלת ערוץ טלוויזיה ישראלי בשפה הרוסית, שבו זכתה מוזס-בורוביץ'. מפל תקשורת, החברה שבבעלותה ובבעלות נדב פלטי ואפריקה ישראל, מחזיקה אומנם ב-4.9% בלבד מקבוצת רדיו 24, אולם היא מתכננת להעלות את חלקה ל-24%. בני גאון, באמצעות גאון הפקות, מחזיק ב-20% מקבוצת רדיו א-שמס, ושותפו לקבוצה הוא סמי שמעון, בעליה של קבוצת יכין-חקל (16%).



הרכב הקבוצות שנותרו במרוץ:



רדיו א-שמס: אמאל כראם - 61%; יזיד חאדיד - 3%; סמי שמעון באמצעות חברת איינסבורי - 16%; גאון הפקות בראשות בני גאון - 20%.



רדיו 24 בע"מ: ג'אבר מדיה בבעלות בסאם ג'אבר - 36%; א.נ. החזקות תקשורת בבעלות איימן סמארה ונזיה אבומוך - 37.5%; איקס מדיה בבעלות משפחת עאמר מכפר ג'וליס - 19.1%; מפל תקשורת בבעלות תמי מוזס-בורוביץ', נדב פלטי ואפריקה ישראל - 4.9%; רדיו חיפה - 2.5%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully