וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלונות ים סוף גוזרת קופון בשווי 6 מיליון דולר מההשקעה ביורומדיק

אלי דניאל

6.10.2002 / 14:57

מכרה לבעלי מניות אחרים בכ-7 מיליון דולר את החזקותיה בחברה ההולנדית העוסקת בהקמה ובהפעלה של מרכזי דיאגנוסטיקה ומרכזי דיאליזה במזרח אירופה



חברת מלונות ים סוף , הנמצאת בשליטת איש העסקים אלי פפושדו, הודיעה היום כי היא עתידה לרשום רווח הון של כ-6 מיליון דולר בגין מימוש החזקותיה בחברת יורומדיק (Euromedic International).



בהודעתה מציינת מלונות ים סוף כי מניות יורומדיק שהוחזקו על ידה ואשר היוו 20% מהון המניות של חברה זו, נמכרו לבעלי מניות אחרים ביורומדיק בתמורה לכ-7 מיליון דולר. במלונות ים סוף מציינים כי השלמת העסקה מותנית במספר תנאים מתלים. ככל הידוע מימשה החברה את החזקותיה במסגרת תוכנית הכוללת גם הקצאה לבעלי מניות קיימים ביורומדיק, כאשר כל העסקות הללו בוצעו לפי שווי חברה של כ-45 מיליון דולר.

יורומדיק היא חברת החזקות הולנדית הפועלת באמצעות חברות בנות במגזר הרפואי במזרח אירופה. עיקר עיסוקה של החברה - הקמה והפעלה של מרכזי דיאגנוסטיקה ומרכזי דיאליזה, ושיווק ציוד רפואי. ליורומדיק פעילות בהונגריה, פולין, רומניה ובוסניה, כאשר הנהלתה בוחנת את האפשרות להיכנס לפעילות במדינות נוספות.



מלונות ים סוף סיימה את הרבעון השני של שנת 2002 עם הכנסה של כ-75 מיליון שקל, צמיחה של כ-160% בהשוואה להכנסות שנרשמו ברבעון המקביל. בשורה התחתונה הציגה החברה הפסד של כ-1.8 מיליון שקל, בעוד שברבעון השני של שנת 2001 היא הצליחה לרשום רווח של 218 אלף שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully