וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג בתפקיד מגשר: מנסה למנוע תביעה של סאני נגד פלאפון בעניין גו נקסט

ערן גבאי

6.10.2002 / 16:38

גו נקסט, מוחזקת בשותפות על ידי פלאפון (51%) וסאני (49%); סמסונג מנסה לקרב את שני הצדדים להגעה להסדר מחוץ לכותלי בית המשפט



סמסונג מצליחה לעכב את הניסיון של חברת סאני לתבוע את פלאפון בעקבות הקמת חטיבת שירותי הערך המוסף בפלאפון, שמתחרה בחברת גו נקסט. גו נקסט, מוחזקת בשותפות על ידי פלאפון (51%) וסאני (49%).



נודע כי בסאני התגבשו טיוטות תביעה, אך סמסונג, המעוניינת לשמר את קשריה בשיווק מכשירי סלולר לפלאפון, הצליחה לעכב את ההליך המשפטי ומנסה לקרב את שני הצדדים להגעה להסדר מחוץ לכותלי בית המשפט.



ראשית המשבר בין שתי החברות מקורו בדרישת פלאפון לשליטה מלאה על פעילות האינטרנט הסלולרי, בעוד סאני סירבה למכור את חלקה בגו נקסט במחיר העלות שהוצע לה.



גו נקסט דיווחה ברבעון השני על הכנסות של 8.6 מיליון שקל ועל הפסד של כ-900 אלף שקל. גו נקסט, לה 341 אלף מנויים, עברה הרבעון לראשונה לרווח גולמי של 300 אלף שקל והיא מעריכה שתצליח לעבור לרווחיות בשורה התחתונה כבר ברבעון הרביעי של השנה.



מזה מספר רבעונים סאני דואגת לציין בדו"חותיה שהמשך פעילותה של גו נקסט מותנה בהמשך גיוס מקורות מימון ובמעבר לפעילות רווחית. בגו נקסט הצטבר מתחילת פעילותה ועד סוף הרבעון השני גירעון בהון העצמי של כ-50.2 מיליון שקל, גירעון בהון החוזר של כ-3.6 מיליון שקל ותזרים מזומנים מפעילות שוטפת שלילי.



פלאפון, לטענת גו נקסט, לא מציעה עוד למנוייה החדשים באמצעות חנויותיה להתחבר לשירותי גו נקסט וגם בהתחברות באמצעות המשווקים העצמאיים מורגשת האטה. גו נקסט נאלצת לשלם מיליוני שקלים בשנה, כהגדרתה, על תשלום תמורת החיבור לתשתיות פלאפון, שירות שניתן לה בעבר חינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully