וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציית הפועלים תכלול זיהוי באמצעות טביעת אצבע

17.11.2015 / 10:52

האפליקציה המשמשת למעלה מ-600 אלף לקוחות הבנק תעבור שדרוג הן בפן העיצובי והן במגוון האפשרויות שתספק ללקוחות

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

בנק הפועלים הודיע כי יעדכן את אפליקציית ניהול החשבון שלו. במסגרת העדכון ישתנה העיצוב של האפליקציה ו-600 אלף הלקוחות המשתמשים בה ייהנו מגישה לפעילות הבנקאית שלהם עם גישה לכל השירותים החשובים להתנהלות יומיומית מרוכזים במקום אחד, בתצוגה המעניקה חוויית שימוש עשירה ובפריסת מידע נוחה למשתמשי הסמארטפון.

האפליקציה תציע מגוון שירותים חדשניים ביניהם: כניסה לאפליקציה באמצעות זיהוי ביומטרי בטביעת אצבע (קיים במכשירי אייפון 5S ומעלה) ובקרוב גם באמצעות הקול, גישה ישירה לפעולות שכיחות ממסך הכניסה לאפליקציה, טעינת כרטיס UP CARD לבני משפחה ומידע נרחב בהתאמה אישית הכולל שם, תמונה, מידע על סניף הבנק, מיקומו ועוד.

לשירות "מבט מהיר" המאפשר לצפות במידע על החשבון מבלי להיכנס אליו, יתווסף מידע על סכום החיוב בכרטיסי אשראי וסכום הזכאות ב"אשראי ברגע". כמו כן, הלקוחות יכולים להתעדכן בנתוני תיק ההשקעות שלהם בשוק ההון ואפילו לחסוך 'על הדרך' בקופת חיסכון דיגיטלית, וכל זה ממסך האפליקציה, מבלי שידרשו להקיש סיסמאות ולעבור בין מסכים.

אתי בן זאב, מנהלת אגף הפיתוח אמרה כי "בעבודה על הגרסא החדשה של האפליקציה רתמנו את הטכנולוגיה העדכנית ביותר ותרגמנו אותה למגוון שירותים שמסייעים ללקוחותינו בפעילותם הבנקאית. היכולת להזדהות בטביעת אצבע למשל, מעניקה ללקוחותינו ערך נוסף בפעולת הכניסה לחשבון והפכה אותה לידידותית ומהירה יותר, ובעיקר - בטוחה. גם היכולת החדשה לקבל מידע על כרטיסי האשראי עוד לפני הכניסה לחשבון, תורמת אף היא לחוויית הלקוחות וליכולתם להתעדכן בקלות".

מירב ספקטורובסקי-ששון, מנהלת אגף בנקאות ישירה אמרה כי "אפליקציית ניהול החשבון הובילה מאז ומתמיד במגוון השירותים והכלים שהיא מעניקה ללקוחותינו המבצעים את פעילותם הבנקאית באמצעות הסלולארי הצמוד אליהם. התחושה שהבנק הולך איתם מתחזקת עם השקת הגרסא החדשה שמהווה שער לפעילות הבנקאית של הלקוח: מרכזת עבורו את כל המידע הנחוץ לו, וכן את הפעולות הנפוצות במקום אחד נגיש וזמין. התפיסה שלנו היא לחבר בין הפעילות הבנקאית לבין חיי היומיום; כך למשל, פותחה האפשרות החדשה לטעון כרטיס UP כארד ישירות מהאפליקציה – מה שמאפשר להורים להעביר בקלות כסף לילדיהם בדיוק כשמתעורר הצורך".

מערכת וואלה! בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully