וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליזרים טכנולוגיות קיבלה ממדינה באסיה הזמנה בכ-13 מיליון שקל

גולן פרידנפלד

8.10.2002 / 12:46

ההזמנה למכשירים לראיית לילה; מהווה כ-46% ממחזורה החצי שנתי; הודיעה לבורסה על כוונתה לחלק דיווידנד בהיקף 3 מיליון דולר

חברת טכנולוגיות בינלאומיות (ליזרים) הודיעה הבוקר על קבלת הזמנה בסך של 13 מיליון שקל לאספקת מכשירים לראיית לילה למדינה באסיה. ליזרים עוסקת בעיקר בייצור אמצעים מתקדמים ללוחמה בלילה, ומשווקת אותם ליחידות ללוחמה בטרור ולמשטרות בכל העולם. מדובר בחוזה בעל משמעות רבה עבור ליזרים, שכן הוא מהווה כ-46% ממכירותיה של החברה במחצית הראשונה של השנה. ליזרים סיימה את המחצית הראשונה של השנה עם רווח של כחצי מיליון שקל, לעומת הפסד של 2.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

בחודש פברואר השנה, מכרה חברת כלל תעשיות את השליטה בחברת ליזרים לקבוצת משקיעים, שהגדולה בהם הינה סולתם ובראשותו של מנכ"ל ליזרים המהוות 74.15% מהון המניות של ליזרים. זאת, בתמורה לכ-7.25 מיליון דולר, מחיר ששקף לחברה שווי של כ-9.8 מיליון דולר בעוד שוויה כיום עומד על 7.6 מיליון דולר בלבד.

חברת ליזרים טכנולוגיות הודיעה לבורסה על חלוקת דיווידנד בסכום כולל של 3 מיליון דולר (כ-1.53 שקלים למניה). מאחר שחלוקה זו אינה מקיימת את "מבחן הרווח", היא טעונה אישור האסיפה הכללית של החברה ואישור של בית המשפט. בנוסף, החליטה החברה על הגדלת מסגרת האשראי שלה מהבנקים, בין היתר, לביצוע החלוקה. החברה תמציא לדירקטוריון חוות דעת חיצונית בקשר עם הפחתת ההון. החלטת הדירקטוריון תהיה ניתנת לשינוי לאור ממצאיה של חוות הדעת. עם קבלת אישור האסיפה הכללית ובית המשפט כאמור, ייקבע המועד לביצוע החלוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully