וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת הארץ ובזק בינלאומי יעניקו לוואלה! הלוואה של כ-3.3 מיליון דולר

אילן מוסנאים

7.10.2002 / 9:56

אסיפת בעלי המניות של וואלה! אישרה המהלך; החלק של בזק בינלאומי - 3 מיליון דולר; ההלוואה היא חלק מהתחייבות ההשקעה של בעלות השליטה; תאפשר פרעון ההתחייבויות לבנקים

האסיפה הכללית של בעלי המניות של חברת וואלה! אישר אתמול קבלת הלוואה, בהיקף של כ-3.3 מיליון דולר, מבעלי השליטה בחברה - בזק בינלאומי וקבוצת הארץ. ההלוואה הנה המשך להסדר בו התחייבו בזק בינלאומי וקבוצת הארץ להשקיע בחברה 10 מיליון דולר (כאשר בזק בינלאומי אמורה להזרים שני שלישים וקבוצת הארץ את יתרת הסכום).

בסבב הנוכחי תקבל החברה מבזק בינלאומי סכום של כ-3 מיליון דולר, ואילו קבוצת הארץ תעמיד לוואלה הלוואה של כ-280 אלף דולר. יו"ר וואלה!, ליאורה מרידור, מסרה כי מתן ההלוואה לוואלה יאפשר לחברה לסגור את כל התחייבויותיה מול הבנקים.

נזכיר כי במהלך חודש מארס ביצעה וואלה! גיוס זכויות בו התכוונה לגייס כ-10 מיליון דולר. עם זאת, עקב תנאי השוק הקשים היא גייסה רק 7.3 מיליון דולר. בהנפקת הזכויות הזרימו בעלי השליטה כ-5.7 מיליון דולר והציבור כ-1.6 מיליון דולר.

כעת נראה שלאור הצורך של החברה במזומנים, הסכימו בעלי השליטה בוואלה! להעביר לה את יתרת ההתחייבות שלהם בדרך של הלוואה.

בחודש יוני אמר מנכ"ל וואלה! לשעבר, עופר לוי, ל-TheMarker, כי "בסוף הרבעון הראשון של 2003 ייגמר לנו הכסף". עם זאת, לוי ציין כי לוואלה הסכם אשראי עם בנק הפועלים , על בסיס מחויבות של בזק בינלאומי - כ-3.25 מיליון שקל. היום נראה שבנק הפועלים דרש מהחברה לצמצם את קו האשראי.

וואלה! הציגה ברבעון השני של 2002, הפסד של כ-4.3 מיליון שקל והכנסות של כ-6.1 מיליון שקל. החברה הצליחה להגדיל את הרווח הגולמי שלה ל-2.5 מיליון שקל, לעומת רווח גולמי של כ-1 מיליון שקל ברבעון הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully