וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוקרברג, מאחוריך: מי העשיר בעולם מתחת לגיל 30?

19.11.2015 / 13:41

חברת המחקר wealth-x בדקה מי האיש העשיר בעולם בכל שנתון חיים. מהצעיר עם ההון "הצנוע" עד העשירים שנמצאים איתנו כבר שנים רבות

מערכת וואלה!

יש בעולם מיליארדרים מכל הסוגים. חלקם ירשו את הונם וחלקם הרוויחו אותו בעמל רב שנים. חברת המחקר wealth-x בדקה והכינה רשימה של האנשים העשירים ביותר בעולם, על פי גילם. או ליתר דיוק – מיליארדר לכל עשור חיים.

העשיר הצעיר ברשימה הוא אוון שפיגל, מנכ"ל סנאפצ'אט בן ה-25, עם הון צנוע של שני מיליארד דולרים. הבא אחריו ברשימה הוא מנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג, שבגיל 31 שווה יותר מארבעים ושבעה מיליארד. מייסד גוגל לארי פייג' בן ה-42 מייצג את העשור הבא עם 41 מיליארד דולרים.

את עשור בני ה-50 מייצג מייסד אמאזון ג'ף בזוס בן ה-51 עם 60 מיליארד דולרים, אחרי שמייסד מיקרוסופט ביל גייטס הגיע לגיל 60 ועבר להובלת הקטגוריה הבאה עם 87 מיליארד דולרים. ומי סוגר את הרשימה? ליליאן בטנקורט בת ה-93, המחזיקה ברוב מניות לוריאל ושווה 31 מיליארד דולרים.

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • עשירים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully