וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקמפיין לסניף הדיגיטלי של בנק הפועלים משתנה בהתאם לצופה

24.11.2015 / 14:25

משרד הפרסום גיתםBBDO פיתח עבור בנק הפועלים קמפיין בטכנולוגיה מיוחדת המאפשרת לפרסונמת להשתנות בהתאם לזמן הצפייה, מזג האוויר והכותרות האקטואליות

בנק הפועלים לילה.
בנק הפועלים לילה

בנק הפועלים משיק סניפים דיגיטליים ומלווה את המהלך במהלך פרסומי טכנולוגי מיוחד תחת הכותרת Change the Way you Bank באמצעות משרד הפרסום גיתםBBDO , בשילוב של טכנולוגיה ייחודית המאפשרת לצופה חוויית real time view. הטכנולוגיה מאפשרת להנגיש בתוך הקמפיין נתונים עדכניים כמו שעה, מזג אויר, יום ולילה, כותרות חדשותיות יתעדכנו בהתאם לאופן הצפייה. בכל עת בו יצפה הגולש בסרט הוא יפגוש מציאות שונה המותאמת לשעת הצפייה, לכותרות האקטואליות ולמזג האוויר השורר בחוץ.

המשרד שיתף פעולה עם מומחים מגוגל וגופי מדיה ותקשורת נוספים כבר בתהליך הפיתוח, ויצר מערכת מיוחדת אשר תוכנתה במיוחד עבורו, כדי לשאוב אינפורמציה ממקומות שונים, ולהטמיע אותם כחלק אינטגראלי ולהציג אותם כחלק מהחוויה.

דני יעקובוביץ', סמנכ"ל קריאייטיב גיתם אמר כי "הפעם הלקוח אתגר אותנו למתוח ולמתוח את הגבול, מצד אחד להמחיש חוויה אחרת המותאמת לצרכן של היום ומנגד להציג את הסניף בצורה המתקדמת ביותר. זה לגמרי change the way you create. העבודה על המהלך הזה לא דמתה לשום דבר שעשינו עד היום. מרמת הפורום שהגה את הרעיון, דרך המורכבות ההפקתית, וכלה במעורבות של אנשי הטכנולוגיה והניהול של התהליכים. היה מלחיץ, מאלף, ובעיקר מרגש כמו הפעם הראשונה. אני גאה כי אנחנו משיקים את המהלך הדיגיטלי הגדול ביותר שנוצר, לדעתי, בישראל".

מערכת וואלה! בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully