וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יועץ שר האוצר: חילוקי הדעות בין נציגי מפלגת העבודה והאוצר לגבי התקציב - מתקבלים על הדעת

אמיר טייג

7.10.2002 / 11:42

"אפשר לראות את האור בקצה המנהרה", כך אומר משה דבי; "עם תמיכת העבודה, נוכל לאשר סופית לפני סוף השנה"



"הדיונים עם צוות העבודה הם רק בתחילת הדרך, אך אפשר לראות את האור בקצה המנהרה. חילוקי הדעות נמצאים בתחום המתקבל על הדעת", כך אומר יועץ התקשורת של שר האוצר, משה דבי. להערכת דבי, אם יתקבל אישור מפלגת העבודה להצעת התקציב, הממשלה תעלה את ההצעה בפני הכנסת להצבעה בקריאה ראשונה ב-29 לאוקטובר. "אם הכל ילך בהתאם לתוכניות, ונקבל את תמיכת העבודה, נוכל להביא את התקציב לקריאה שנייה ושלישית עוד לפני סוף השנה", אומר דבי.



אתמול בערב נפגש הצוות מטעם מפלגת העבודה, הכולל את שר החקלאות שלום שמחון, ושר התרבות המדע והספורט, מתן וילנאי, עם שר האוצר, על מנת לשאת ולתת בנושאי דרישות מפלגת העבדה לגבי תקציב 2003. "הישיבה היתה עקרונית ולא ברזולוציה גבוה", אומר דבי. לפני כשבוע החליט מרכז מפלגת העבודה שלא לתמוך בשלב זה בהצעת האוצר לתקציב 2003. מפלגת העבודה מינתה את צוות המשא ומתן על מנת שיגיע להסכמות עם האוצר ויביאם כהמלצות בפני ועידת מרכז המפלגה ב-200 לאוקטובר.



דבי מוסיף כי הצוות של מפלגת העובדה הגיע לדיונים עם כוונות טובות וללא מטרות נסתרות. בין הנושאים שעלו על הפרק היה חוק עידוד השקעות הון, ותקציבי המשרדים בראשות אנשי מפלגת העבודה. "הצעתו של יו"ר מפלגת העבודה, אופיר פינס, לדחות את יישום הרפורמה במס לא עלתה לדיון במסגרת המפגש בין שר האוצר בין צוות העבודה לעיניני אישור התקציב מטעם מפלגת העבודה", דבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully