וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה: לקוחה נפגעה מזכוכיות בתוך קפה של ארומה

26.11.2015 / 13:43

אלין וגדי שבתאי רכשו 2 כוסות קפה בסניף ארומה בנהריה ונדהמו לגלות שברי זכוכית בתחתית אחת הכוסות. בראיון לאולפן וואלה!NEWS מספרים גדי ואלין על המקרה, הכאבים העזים והאשפוז

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: ניר חן

את השבוע האחרון אלין וגדי שבתאי מקיבוץ ראש הנקרה היו מעדיפים לשכוח. מה שהתחיל ביום שישי האחרון בגילוי שברי זכוכיות בכוס הקפה שקנו מסניף ארומה בשדרות הגעתון בנהריה, המשיך באשפוזה של אלין בבית החולים בעיר כשהיא סובלת מכאבי תופת בבטן. הרופאים כתבו בדוחותיהם כי יתכן שהגופים הזרים שזוהו בבטנה הינם זכוכיות. "בחיים שלי לא חשבתי שיקרה לי דבר כזה. בסך הכל רציתי להתענג על כוס קפה. לא תיארתי לעצמי שזה יסתיים בכאבי תופת, באשפוז שהרחיק אותי למשך ארבעה ימים מילדי הקטנים ובטראומה מלשתות קפה בחוץ", סיכמה הבוקר אלין את השבוע החולף בשיחה עם וואלה! חדשות.

ביום שישי האחרון קנו הזוג שבתאי מהסניף שתי כוסות קפה הפוך בכוסות חד פעמיות ויצאו להמשך סידוריהם בעיר. "כשכבר כמעט סיימנו לשתות את הקפה, אלין אמרה לי שהיא מרגישה משהו מוזר בפה. הורדנו את המכסה מהכוס וגילינו לתדהמתנו שברי זכוכיות בתוך הכוס" סיפר גדי שבתאי. "חזרנו לסניף ואחרי בירור של מנהל המשמרת הם הודו שנשברה להם כוס על מכונת הקפה ושככל הנראה חלק מהרסיסים נפלו אל תוך הכוסות החד פעמיות".

שברי זכוכית נמצאו בכוס קפה שנקנתה בארומה נהריה, 26 בנובמבר 2015. גדי שבתאי, מערכת וואלה! NEWS
שברי הזכוכית/מערכת וואלה! NEWS, גדי שבתאי

בשעות הערב של אותו יום החלה אלין לסבול מכאבי בטן קשים. "בקושי הצלחתי לתפקד, אבל הבן הקטן שלי כל כך חיכה למסיבת יום ההולדת שתכננו לקיים בבית בשבת ולא יכולתי לאכזב אותו. חודש מראש הזמנו קוסם ואת כל חבריו לכיתה. גדי קישט את הבית ולמרות שמשככי הכאבים שלקחתי לא הצליחו לעזור, אספתי את עצמי ואפיתי לו עוגת יום הולדת", משחזרת אלין. "לכל אורך המסיבה הרגשתי שאני לא מסוגלת לזוז, כל הזמן ישבתי. ככל שהזמן חלף, הכאבים החמירו, הרגשתי שכאילו דוקרים אותי עם סכין מבפנים. בארבע לפנות בוקר יום ראשון התעוררתי מכאבי תופת. הזעתי, סבלתי מבחילות והתקשיתי לנשום. גדי רצה להזמין אמבולנס, אבל אמרתי שנחכה לבוקר. כשהלכנו לרופא המשפחה הוא אמר לנו להתפנות באופן מידי למיון".

כשהגיעה למרכז הרפואי לגליל בנהריה עברה אלין סדרת בדיקות לרבות בדיקת סי.טי שקבעה כי נמצאו גופים זרים בקיבתה. בסיום הבדיקות החליטו הרופאים לאשפז אותה במחלקה הכירורגית תוך מתן טיפול תרופתי שכלל לדבריה בין היתר חומרים למניעת פציעות פנימיות במערכת העיכול. אחרי יומיים במהלכם צוותה להמעיט בפעילות ולהישאר במיטתה, חל שיפור במצבה ואתמול שוחררה אלין חזרה לביתה תוך המלצה להישאר בביתה בחופשת מחלה בת שבעה ימים נוספים. בדוח סיכום האשפוז כתבו הרופאים בין היתר: "במהלך האשפוז עברה (אלין ע"ח) בירור שכלל: בדיקות סי.טי חזה בטן ואגן, אשר הדגים מוקדים היפרדנסים הגורמים לארטיפקטים בקיבה – יתכן זכוכיות". עוד נכתב: "טומוגרפיה ממוחשבת של הבטן והאגן עם חומר ניגודי בשתייה ובלי הזרקה מעבר חזה – בטן: נראים מקדים היפרדנסים הגורמים לארטיפקטים בקיבה – יתכן זכוכיות".

הנהלת סניף ארומה בשדרות הגעתון בנהריה נמסר בתגובה: "קיבלנו את התלונה, המתואר בתלונה שונה מהמקובל לפי נהלי העבודה בסניף והמוכר לנו. עם זאת נבחן את התלונה לגופה לאחר שנקבל את מלוא התיעוד המתייחס אליה. ואם ניווכח לדעת שהייתה תקלה אצלנו נעשה כמיטב יכולתנו כדי לדאוג שהלקוחה תהיה מרוצה "

  • עוד באותו נושא:
  • ארומה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully