וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השנייה תחייב את זכייניות ערוץ 2 לשדר פרסומות של ערוץ 10

רוני קורן-דינר

7.10.2002 / 12:30

עוזי פלד, מנכ"ל טלעד: "נפרסם את ערוץ 10 רק אם נקבל ערבות בנקאית או תשלום במזומן - התנהגות הרשות השנייה אינה מקובלת עלינו"

מנכ"ל הרשות השנייה, מוטי שקלאר, שלח אתמול מכתב לשלוש זכייניות ערוץ 2, ובו הוא דורש מהן לשדר פרסומות עצמיות של ערוץ 10. זאת, בעקבות סירובן העקרוני והמתמשך של הזכייניות לעשות כן, בשל החשש מפרסום המתחרים.

"אנו מתפלאים שהרשות קובעת עמדה מבלי להתייעץ איתנו, ולא העבירה אלינו לשימוע את תלונות ערוץ 10", אמר בתגובה עוזי פלד, מנכ"ל טלעד. "התנהגות הרשות לא מקובלת עלינו". לדברי פלד, לא הייתה פנייה ספציפית מישראל 10 לטלעד. "הופנתה בקשה כללית, ובתגובה נמסרה עמדתנו - טלעד מתנגדת באופן עקרוני לפרסם את מרכולתם של מתחריה הישירים. יחד עם זאת, נחייב כל פסיקה מחייבת בנידון". בטלעד סירבו לפרט מהי "פסיקה מחייבת" מבחינתם, וככל הנראה מדובר באיום בעתירה לבג"ץ.

"נעביר הצעה כספית לישראל 10 רק אם הצעתם תגובה בערבות בנקאית, או לחלופין תשלום במזומן", הוסיף פלד, "וזאת עקב העובדה שאנו למדים מהעיתונות שישראל 10 לא עמדה בהתחייבויות מול ספקים ונותני שירותים בתקופה האחרונה. אלו הם תנאי השוק וזהו נוהל סביר בין לקוח בעייתי וספק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully