וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאל: הנחה לאופנת החורף של המשביר אופנה ויום מכירות מיוחד ברשת ביתילי

TheMarker

7.10.2002 / 12:48

החברה מציעה בנוסף סדנאות גורמה של מגזין "על השולחן" ללקוחות ויזה פלטינום ותרומת נקודות שיומרו לכסף לאגודה לסוכרת נעורים



חברת כאל הודיעה כי במהלך חודש אוקטובר יישלח לחברי מועדון "H&O המשביר אופנה - Cal" דיוור הכולל קטלוג של אופנת החורף לכל המשפחה. חברי המועדון שיקנו ב-500 שקל, ישלמו 399 שקל. ההטבה תינתן בנוסף להנחות הקבועות, בהם: 10% הנחה על הלבשה, תכשיטים, אביזרי אופנה ואחרים, 6% הנחה על הנעלה ו-5% הנחה על קוסמטיקה. תוקף המבצע: עד 3 בנובמבר השנה. תקף למשלמים בכרטיס האשראי של המועדון. בכפוף לתקנון המבצע.



20% הנחה ברשת ביתילי ביום מכירות מיוחד ללקוחות כאל



ביום שלישי 22 באוקטובר מוזמנים לקוחות ויזה ודיינרס של כאל, ליום מכירות מיוחד ברשת חנויות ביתילי, במסגרתו יקבלו החל מ-20% הנחה במחלקת הרהיטים, שטיחים, פרקט ותאורה. בנוסף, יקבלו הלקוחות 15% הנחה במחלקת הטקסטיל, מתנות, כלי בית ונוי. אין כפל מבצעים והנחות.



סדנאות גורמה של מגזין "על השולחן" ללקוחות ויזה פלטינום של כאל



לקוחות ויזה פלטינום מוזמנים ע"י החברה להצטרף לסדנאות וארוחות הגורמה של מגזין "על השולחן", בהנחיית שפים מוכרים. החברה מזמינה את הלקוחות לסדנת "מזון למחשבה" ב-210 שקל + 1,700 נקודות עם השף אייל שני ממסעדת "ברונו". הסדנה תתקיים ביום שני 21 באוקטובר ב"אן?אומנות במטבח" בהרצליה.



החברה מציעה ארוחת ב"אמזון" ב-175 שקל + 1,700 נקודות עם השף אלרן גולדשטיין. הארוחה תתקיים ביום שני 21 באוקטובר במסעדת "אמזון" בתל אביב. בנוסף, מוצעת סדנת חיתוך מקצועי במלון "שרתון" ת"א ב-180 שקל + 1,700 נקודות עם השף של המלון, אייל רוזנברג. הסדנה תתקיים ביום שישי 25 באוקטובר במלון.



לקוחות דיינרס תורמים נקודות לאגודה לסוכרת נעורים



חברת כאל מאפשרת ללקוחותיה מחזיקי כרטיס דיינרס, לתרום את הנקודות שצברו במסגרת "מועדון המתנות של דיינרס" לאגודה לסוכרת נעורים, ולסייע לאלפי משפחות וילדים ברחבי הארץ. הנקודות שיתרמו הלקוחות יומרו לכסף, אשר יועבר כתרומה לאגודה לסוכרת נעורים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully