וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי: "התזרימים החיוביים בפעילות הבינלאומית יאפשרו לבחון השקעות חדשות בתקשורת"

ערן גבאי

7.10.2002 / 13:57

"הפעילות בברזיל תעבור לרווח תפעולי הרבעון והמרכז בארגנטינה יעבור ל-EBITDA חיובי ברבעון הרביעי"; לא מצטער שהחברה לא הפכה למשווקת מכשירי סימנס



"העובדה שכל הפעילויות שלנו בארגנטינה, ברזיל ופלורידה מציגות תזרים חיובי, תאפשר לנו לחשוב על השקעות חדשות בתקשורת, ככל הנראה בתחום האיתור", כך אומר היום איזי שרצקי, המחזיק בחברת איתוראן .



שרצקי מציין שפעילות החברה בפלורידה, לאחר שהחברה רכשה את לקוחות חברת טלטרק תמורת 600 אלף דולר, כבר מציגה EBITDA חיובי. כמו כן, הפעילות בברזיל, בסאן פאולו וב-CAMPINES, תעבור ברבעון השלישי לרווח תפעולי ומרכז הפעילות בבואנוס איירס בארגנטינה, שם החלה החברה בשיווק מסחרי של מערכותיה ביולי, יעבור ל-EBITDA חיובי ברבעון הרביעי.



איתוראן צפויה להציג גידול נוסף בהכנסותיה ברבעון השלישי לכ-65 מיליון שקל. ברבעון השני רשמה החברה תזרים חיובי של כ-15.7 מיליון שקל.



לגבי הפעילות בארץ, דיווחה בשבוע שעבר איתוראן איתור ושליטה, חברה בת של איתוראן, על הרחבת הסכם קיים עם פרטנר למתן שירותי אחריות, שירות והתקנות לדיבוריות ברכב של לקוחות פרטנר. החברה צופה כי כתוצאה מההסכם היא תרשום הכנסות של כ-40 מיליון שקל על פני שנתיים.



שרצקי מציין שאיתוראן לא ניסתה עד היום להתקשר עם סלקום או פלאפון, להוציא את נסיונה בעבר לזכות בזיכיון לשיווק מכשירי סימנס בארץ ולשווק את המכשירים לסלקום. איתוראן נאלצה לבסוף לוותר על הזיכיון מאחר שלא קיבלה בלעדיות.



באיתוראן אומרים שהם שמחים על כך שהחברה לא נכנסה לפעילות בתחום שיווק מכשירי הקצה שכן בדיעבד הסתבר שהשוק רווחי פחות מהתחזיות וספק אם פעילות זו היתה משתלבת במיקוד החברה במערכות איתור.



איתוראן המשיכה ברבעון השני של השנה במגמת ההתאוששות ורשמה רווח נקי של 4.1 מיליון שקל, גידול של 315% לעומת הרווח הנקי ברבעון הראשון. הכנסות החברה ממוצרים, משירותים ומדמי מנוי הסתכמו ברבעון השני בכ-63.6 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully