וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים יפתח בקרוב חנות אפליקציות

29.11.2015 / 12:27

בחנות האפליקציות יוכלו הלקוחות להוריד אפליקציות שנבנו על ידי זוכי תחרות BankAPP2 הנערכת בימים אלה ועל ידי עובדי הבנק במסגרת "האקתון" בו פותחו 27 אפליקציות

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

לראשונה במערכת הבנקאות הודיע בנק הפועלים כי הוא עומד לפתוח במהלך 2016 חנות אפליקציות, שממנה יוכלו לקוחות הבנק להוריד אפליקציות. אבי כוכבא, ממונה על חטיבת הטכנולוגיה והמחשוב בבנק הפועלים הודיע כי בשלב ראשון יוצעו בחנות אפליקציות שיפותחו בתחרות BankAPP2 וכן אפליקציות שפותחו במסגרת תחרות האקתון שערך בנק הפועלים בין עובדיו לפני מספר שבועות. במהלך ההאקתון, שנמשך יומיים ברציפות והיה פתוח לכל העובדים, גם חסרי רקע טכנולוגי, פותחו 27 אפליקציות חדשות.

"החדשנות של בנק הפועלים לא תישאר רק במסגרת התחרויות. אנחנו מתכננים להשאיר ערוץ פתוח למפתחים לאורך כל השנה ולהיות בקשר עם קהילת הסטארט-אפים בישראל, במטרה לקדם פיתוחים חדשים שישרתו את לקוחות הבנק", אמר כוכבא.

לדברי כוכבא, אחד החידושים בתחרות השנה הוא שה- API, הממשקים שמוצעים ליזמים, הם תואמי ייצור. כלומר, אפליקציות שיעברו את כל שלבי התחרות יתאימו למערכות הפעולה של הבנק. שני חידושים נוספים: הבנק פתח API ייחודי שמתאים לתעודת הזהות הבנקאית, וכן API ייחודי נוסף עם ממשק לישראכרט, שיאפשר פיתוח אפליקציות שיוכלו לעשות שימוש עם נתוני ישראכרט.

באירוע ההשקה של BankAPP2 השתתפו למעלה מ-200 יזמים, והמשתתפים ייהנו מליווי מקצועי של גורמים בכירים בבנק ובתעשיית ההייטק וההשקעות בישראל, אשר יעזרו להם לפתח ולמקד את הרעיונות שלהם ולהגיע לתוצר איכותי ומתאים ליישום.

"עשרת העולים לגמר ייחשפו בפני משקיעים מובילים מהארץ והעולם וכן בפני תוכנית ה-FinTech של הבנק, המאפשרת השקעה של עד מיליון שקל, בהתאם לשיקול דעת הבנק". הוסיף ד"ר וקסלר "ולזוכים יוענקו פרסים כספיים ומתנות ועוד הפתעות רבות לאורך כל שלבי התחרות".
אירוע הגמר יתקיים במסגרת כנס משקיעים בינלאומי, ב-25 בינואר 2016, בבנייני האומה בירושלים, במהלכו יוכרזו הזוכים.

מערכת וואלה בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully