וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד פיני רובין מונה למפרק זמני של רוגוזין תעשיות

אמיר הלמר

7.10.2002 / 16:50

מיקי צוויר, מנכ"ל קרנות הנאמנות של לאומי פיא: נגיש תביעה כנגד החברה, ההנהלה והדירקטורים הקודמים שלא דאגו לכסף למחזיקי איגרות החוב



שופטת בית משפט המחוזי בת"א, ורדה אלשייך, לא המתינה הרבה וכבר אתמול בערב הורתה על מינויו של עו"ד פנחס רובין למפרק הזמני של חברת רוגוזין תעשיות . כזכור, אתמול הגישה החברה לבית המשפט הודעה לפיה אין לה עוד התנגדות לבקשת הפירוק, שהוגשה כנגדה ע"י אינווסטק חברה לנאמנות בשם מחזיקי האג"ח של החברה, להם היא חייבת כ-96 מיליון שקל.



אינווסטק הגישה את הבקשה לפירוק באמצעות עו"ד דן דורון, וטענה כי רוגוזין, כבר מאז שהיתה בשליטתו של עזרא הראל, אינה עומדת בתשלום האג"ח לשנת 2002 בסך 26 מיליון שקל ולכן יש לפרקה.
במועד התשלום מכר הראל את החברה לאיש העסקים יוחאי שניידר תמורת 100 אלף דולר, כדי שזה יפעל להבראת החברה. שניידר ביקש מביהמ"ש לדחות את בקשת מחזיקי האג"ח לפירוק החברה על הסף, וביקש תקופת זמן כדי ללמוד את מצבה בכדי להציע תוכנית להבראתה.

בקשתו של שניידר לדחות את בקשת הפירוק על הסף נדחתה ע"י ביהמ"ש, ואתמול, כאמור, הודיע שניידר כי לא הצליח להשיג הסדר נושים בחברה, לפיכך אין אפשרות להזרים לחברה הון חדש ולהבריאה ולא נותר מקום אלא לפרקה. בהחלטתה של השופטת למינוי המפרק הזמני נקבע כי רובין יפעיל את החברה במשך השבועיים הקרובים כדי לשמור על המוניטין של החברה וכדי לבחון את הכדאיות הכלכלית בכך, ויגיש לביהמ"ש דו"ח ראשוני על מצב החברה ועל פעולותיו בעוד 14 יום.



בתוך כך, מיקי צוויר, מנכ"ל קרנות הנאמנות של לאומי פיא, אשר מחזיקה באג"ח של רוגוזין, מסר כי "ככל הנראה תוגש על ידינו תביעה כנגד החברה, ההנהלה והדירקטורים הקודמים של החברה (לפני העברת השליטה ליוחאי שניידר - א.ה). אנו חושבים שיש מקום לתבוע אותם שכן הם היו צריכים לדאוג שיהיה כסף שיחולק למחזיקים באיגרות החוב. בסוף יוני 2002 היינו צריכים לקבל כ-1.5 מיליון שקל אך לא קיבלנו אותם, וסך החוב עומד כיום על 6 מיליון שקל".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully