וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרח מטורף: שעון בשווי 5 מיליון שקלים הגיע לישראל

388 יהלומים במשקל 13 קרט מעטרים את השעון שהושק השבוע בתל אביב במחיר סמלי של 5 מיליון שקלים. מדובר בשעון היקר ביותר שנמכר בישראל. חלק מעונדי הקולקציה: ולדימיר פוטין, ניקולא סרקוזי ואהוד ברק

יח"צ - חד פעמי

קרייזי פלאוור CRAZY FLOWER, זהו שמו של השעון היוקרתי שנחשף השבוע בישראל. השעון, כשמו כן הוא – נוצץ ומנקר עיניים כמו פרח מטורף שלא תוכלו לקטוף באף שדה – אלא לרכוש במחיר שנשמע דמיוני לחלוטין - 5 מיליון שקלים.

השעון מעוטר ב-388 יהלומים, שמשקלם הכולל הוא כ 13 קאראט. השעון ייחודי, שעשוי עבודת יד של מיטב השענים והתכשיטנים בעולם והוא נחשב לאחד השעונים היקרים ביותר בעולם כיום. הפרח המטורף, הוא חלק מאוסף השעונים החדש של חברת ברגה השוויצרית. מחירו של כל שעון בתצוגה נע בן חצי מיליון ל5 מיליון שקלים.

האם יש בארץ קהל שיכול להרשות לעצמו שעון כל כך יקר? "וודאי. מדובר בקהל מאוד מצומצם, ממוקד ואנין טעם. אלה אנשים שמעוניינים להישאר מתחת לרדאר ולא להיחשף לקהל הרחב", מסביר יונתן וינר, מנהל מותגי יוקרה של קבוצת רולטיים. "בשנה שעברה מכרנו שעון לגבר בשווי 4 מיליון 700 אלף שקלים. האנשים לא עונדים את השעונים האלה לסופר מרקט, מצד שני הם גם לא עונדים אותם רק בחדר השינה. ישנם חוגים מוגדרים ומצומצמים של בעלי ממון, והשעון נחשב לסמל סטטוס, כמו תכשיט לכל דבר".

הנסיך צ'ארלס, ולדימיר פוטין, ופרנסואה סרקוזי נמנים עם מי שעונדים את שעוני היוקרה של המותג. אל מנהיגי העולם הצטרף גם אהוד ברק כשרכש לעצמו שעון בסכום לא מבוטל בשנה שעברה.

לאירוע ההשקה שנערך במלון הילטון בתל אביב, הגיעו כ-150 בכירי משק ואצולת הממון הישראלית. 6 שעונים מהקולקציה היוקרתית כבר נמכרו, אבל הפרח הטורף עדיין ממתין את לאיש שיסכים להיפרד מ-5 מיליון שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully