וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שידור חי: איפה לשים את הכסף? לאן פונים השווקים

יוסי ניסן

6.12.2015 / 8:35

פאנל בועידת העסקים של גלובס הנערכת במלון אינטרקונטיננטל בתל אביב. בפאנל ישתתפו סטיבן קינג וכריסטיאן קלר

LIVE

ועידת ישראל לעסקים של "גלובס" נמשכת הבוקר (א') לאחר שאתמול הוכרז על ארז ויגודמן, מנכ"ל ענקית הפרמצבטיקה טבע, לאיש השנה של "גלובס" לשנת 2015.

ויגודמן, שקיבל לידיו את שרביט הניהול של טבע לפני כשנתיים, לאחר משבר מהגדולים בתולדותיה – כלפי פנים וכלפי חוץ. או אז טבע הייתה לא רחוקה מלקבל הצעת השתלטות עוינת, ועתה היא הרחק משם, לאחר ששבה לרכישות ענק של למעלה מארבעים מיליארד דולר, בדרך לקפיצת המדרגה הבאה.

ביומה השני של הוועידה ישתתפו, בין היתר, מרטין וולף, עורך משותף ופרשן כלכלי ראשי ב"פיננשיאל טיימס"; סטיבן קינג, כלכלן ראשי ב-HSBC וציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים.

בין הנושאים שיידונו היום בוועידה: סדר עולמי ישן - כאוס עולמי חדש: אי שוויון עולמי - מלחמת הדתות והשפעתה- מרכז הכובד הבא של הכלכלה; מגלים עולם באפריקה - הזדמנויות והשקעות; כללי משחק חדשים בענף הנדל"ן והתשתיות - היבטים כלכליים; תפיסות עולם המשנות חיים - החדשנות שמעצבת את האנושות; שוק ההון ובנקאות - תמונת מצב: ניתוח מגמות בשוק ההון הישראלי נוכח המציאות הגלובלית.

בהמשך היום יתארח בוועידה שר האוצר משה כחלון ויאיר סרוסי, יו"ר בנק הפועלים ויו"ר איגוד הבנקים, וד"ר כריסטיאן קלר, ראש תחום מחקרים כלכליים בבנק ברקליס העולמי, ידברו בנושא תרחישים פיננסים גלובליים - מהיכן יגיע משבר החובות הבא?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully