וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי מועדות הצרכנות הוט יזכו להנחה בוואלה! שופס

6.12.2015 / 14:44

אתר וואלה! שופס ומועדון הצרכנות הוט חתמו על הסכם שיתוף פעולה במסגרתו יינתנו הנחות של 4% לחברי המועדון שישלמו באמצעות כרטיס האשראי ישראכארט הוט

לפטופ וכרטיס אשראי. ShutterStock
לפטופ וכרטיס אשראי/ShutterStock

חברי מודון הצרכנות הוט יקבלו מהיום לקבל 4% הנחה על רכישות באתר וואלה! שופס בעת תשלום בכרטיס האשראי ישראכארט-הוט. ההנחה ניתנת בעקבות הסכם שיתוף פעולה שנחתם בין מועדון הצרכנות לאתר וההנחות יינתנו בנוסף למבצעים הניתנים לקהל הרחב. בנוסף יזכו הלקוחות להנחות, מבצעים והטבות מיוחדות שינתנו לעמיתי המועדון על מוצרים נבחרים מדי חודש ואשר יוצעו להם באתר המועדון ובאפליקציה הייעודית.

יורי מרק, מנכ"ל מועדון הוט, אמר כי "ההסכם עם וואלה שופס הינו חלק מאסטרטגיה רחבה יותר של המועדון, שמטרתה לתת מענה כולל לעמיתים בכל הקשור לפלטפורמות צרכנות מקוונות. זאת, בנוסף ליותר מ-7,500 בתי עסק פיזיים עמם יש לנו הסדרים המעניקים לחברים הנחות קבועות ומבצעים משתנים. אנו ערים למגמה ההולכת וגדלה של מעבר מצריכה באוף ליין לאון ליין, וההסכם הנוכחי מצטרך להסכמים דומים שחתמנו בשנה האחרונה עם אתרים כמו צ'יינה ביי, מגה באינטרנט ועוד. אתר וואלה!שופס, שהינו אתר סחר מקוון מוביל ומתקדם, מאפשר לנו להוסיף לסל ההטבות לעמיתים שלנו אלפי מוצרים מעשרות תחומים במחירים אטרקטיביים".

אלי לביא, מנכ"ל וואלה!שופס, אמר כי "בשנה האחרונה עוברת וואלה! שופס תהליך שינוי והתרעננות מקיף. הדבר בא לידי ביטוי הן מול הלקוחות - בחשיפת כל המחירים באתר וביטול מנגנוני המכרז השונים, והן מול הספקים - בהסכמי רכש משופרים המאפשרים לנו להציע מחירים אטרקטיביים ביותר. כמו כן נקטנו בצעדים על מנת לשפר את חווית הלקוח שלאחר הקניה. אנו פועלים כיום על מנת לפנות לקהלים גדולים ומשמעותיים אותם אנו מזהים כקהלי מטרה. שיתוף הפעולה עם מועדון הוט, בדומה לשיתוף הפעולה עם מועדון לייף-סטייל ומספר ארגונים נוספים, מהווה חלק משמעותי מהתהליך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully