וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף של עשירים: שילם מיליונים על תופים של רינגו סטאר

7.12.2015 / 11:43

האספנים ממשיכים להזרים כסף. מערכת התופים של המתופף האגדי של הביטלז נמכרה לאחרונה ב-2 מיליון דולר. שעון של סטאר נמכר תמורת סכום צנוע של 180 אלף דולר

מערכת וואלה!

קרוב לשני מיליון דולר, זה המחיר ששילם חובב מוסיקה אירי עבור סט התופים הראשון של רינגו סטאר במכירה פומבית שנערכה בסוף השבוע האחרון בלוס אנג'לס. סט התופים הצטרף לאוסף גיטרות של שאר כוכבי הלהקה, בו מחזיק האספן.

שעון היד של רינגו, פאטק פיליפ מזהב טהור, נמכר במאה ושמונים אלף דולרים, מחיר יפה, אבל נמוך יחסית לשעוני יד אחרים של ידוענים שנמכרו לאחרונה. הרולקס שענד ג'יימס בונד בסרט המקורי, למשל, גרף 364 אלף דולרים, למרות שבכלל לא עבד ורק שימש כפרופ בסרט.

מעריצי ביטלס רבים עדיין תרים אחר שעון היד של ג'ון לנון, שנראה בבירור בתמונותיו האחרונות, ומקום הימצאו לא ידוע. מחירו של השעון הנעלם, אם יימצא, מוערך בסכומים אסטרונומיים.

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully