וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועלים השיק תהליך לטיפול בלקוחות שנקלעים לקשיים

8.12.2015 / 10:39

במסגרת ההליך הוקמה יחידה שנועדה לסייע ללקוחות פרטיים להתמודד עם משברים כלכליים אליהם נקלעו ולהשתקם. היוזמה הושקה בשיתוף פעולה עם עמותת פעמונים

אריק פינטו דנה יגרמן ואוריאל לדרברג.
דנה יגרמן, אריק פינטו ןאוריאל לדרברג

בנק הפועלים הודיע על הקמת יחידה ייעודית חדשה שתטפל בלקוחות פרטיים הנקלעים לקשיים ותגביר את סיכוייהם להשתקם. היחידה החלה את פעולתה בשנה האחרונה במרבית סניפי הבנק, והתוצאות נחשבות לדרמטיות. לדברי הבנק, נרשמה ירידה של 50% במספר החשבונות של לקוחות בקשיים שמועברים למסלול גבייה, כאשר הנתונים בקרב לקוחות צעירים בולטים עוד יותר – ירידה של 60%. פעילות יחידה זו הינה בפריסה ארצית והיא משרתת את כל סניפי הבנק.

דנה יגרמן, מנהלת מחלקת ניהול אשראי קמעונאי, שניהלה את תהליך ההקמה של הפרויקט אומרת כי בשונה מתהליכי גבייה מקובלים, הממוקדים בגביית החוב, פעילות היחידה מתמקדת בתהליכים להבראת הלקוח, והגישה הזו משנה גם את התייחסות הלקוחות. "המטרה היא לסייע בייצוב חשבונו של הלקוח ולבצע מהלכים מוסכמים ומשותפים עמו, שיביאו אותו בהקדם למצב של שליטה נכונה בחשבונו. גישה זו דורשת הבנה של הבנקאי את מצוקות וקשיי הלקוח, יצירת אמון הדדי ביניהם ונכונות משותפת לחתור למימוש הפתרונות על אף הקשיים".

אריק פינטו, ממונה על החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים אמר כי "מדובר במהפכה של ממש. התפיסה היא להעניק מענה הולם לצרכי לקוחות שנקלעו לקשיים, המונעים מהם לעמוד בהתחייבויותיהם הכספיות. התהליך נעשה תוך שימת לב להעצמת חירותו הפיננסית של הלקוח ומתן מענה מקצועי, איכותי ואדיב לצרכיו והעדפותיו. היכולת של לקוחות שנקלעים לקשיים להשתקם מצמצמת את השימוש של הבנק בהליכי גבייה, והתוצאות הראשוניות מלמדות על הצלחה מרשימה".

אוריאל לדרברג, מנכ"ל פעמונים, מברך על הפעילות ואומר כי" אנו בפעמונים מעניקים למעלה מעשור לעשרות אלפי משפחות כלים וידע להתנהלות כלכלית נכונה ולשיקום. אנו מאמינים ביכולת של כל לקוח הבנק לסגור את המינוס אם יקבל ליווי כלכלי וייעוץ."

מערכת וואלה! בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully