וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה שתעזור לכם לקבוע את מחיר הנסיעה במונית

9.12.2015 / 14:14

נהגים שחוזרים מנסיעות בינעירוניות חוזרים לפעמים ריקים ולעיתים משתלם להם לקחת נוסע - גם במחיר מוזל. אפליקציית פיקאב "משדכת" בין נהגים כאלה לנוסעים

מערכת וואלה!

אחרי שאפליקציות גט טקסי ואובר נכנסו בסערה אל שוק המוניות, הכירו אפליקציה ישראלית חדשה שמאפשרת לכם לא רק להזמין מונית אלא גם לקבוע את המחיר שתשלמו עבור הנסיעה. פיקאב היא אפליקציה שמאפשרת לכם להתמקח עם הנהג שלכם על מחיר הנסיעה הבין עירונית.

האפליקציה הושקה לפני כחודשיים רק לנסיעות מנתב"ג ואליו ומעכשיו יוכלו נוסעים בכל הארץ להשתמש בשירות.

איך זה עובד? נהגי המוניות שנוסעים לעיר אחרת חוזרים ממנה בדרך כלל ריקים. במקום לחזור ריקים, שווה להם לקחת אתכם, במחיר מוזל. כשמזמינים מונית דרך האפליקציה, בנוסף ליעד המוצא ויעד המטרה אתם מציינים גם את המחיר שמתאים לכם לשלם. הנהגים כבר יפנו אליכם עם המחיר שהצעתם. לחילופין, תוכלו גם אתם לצפות במחירים שהציעו נהגי המוניות שנוסעים אל היעד שציינתם, ולבחור במחיר שמתאים לכם.

"אני גר בצפון, וכשאני מגיע למרכז אני בדרך כלל חוזר הביתה ריק", אומר אבנר אסולין, נהג מונית מקריות. "כשאני יודע שיש לי נסיעה מהמרכז הביתה, אני מעדכן אותה באפליקציה ומקבל הצעות מנוסעים. למשל לקחתי לא מזמן משפחה מנתב"ג ליוקנעם, זו נסיעה שעולה 400 שקל, אני לקחתי אותם ב 150. אני הרווחתי 150שקל והמשפחה חסכה 250".

  • עוד באותו נושא:
  • מוניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully