וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורידיון: ההכנסות ברבעון השלישי יסתכמו בכ-3.52 מיליון דולר

אילן מוסנאים

8.10.2002 / 9:44

החברה, שנסחרת בציריך, מעריכה כי תקטין באופן משמעותי את ההפסד התפעולי

חברת אורידיון סיסטמס הירושלמית, שנסחרת בציריך, מפרסמת הבוקר תחזית ראשונה לקראת פרסום הדו"חות של הרבעון השלישי של 2002. החברה, הפועלת בתחום הקפנוגרפיה (ניטור נשימתי) ובתחום אבחון מחלות באמצעות דגימת נשימה, מעריכה כי שורת המכירות שלה תסתכם בכ-3.52 מיליון דולר, גידול של 38% לעומת הרבעון המקביל, בו היו לה הכנסות של 2.55 מיליון דולר. מדובר גם בגידול קל לעומת הכנסות של 3.4 מיליון דולר ברבעון השני של 2002.

בסיכום תשעת החודשים שפתחו את 2002, מצפה החברה להציג גידול של 39% במכירות ל-9.33 מיליון דולר. לדברי מנכ"ל ונשיא אורידיון, ג'ורג' יריב, בדומה למצב בשני הרבעונים הקודמים, גם ברבעון השלישי נובע הגידול במכירות מעלייה חזקה במכירות המוצרים המתכלים שלה וכן בהשקת מוצרי OEM חדשים.

יריב מסר כי צמיחת המכירות והפחתת העלויות של החברה, איפשרו לה להקטין באופן משמעותי את ההפסד התפעולי ברבעון השלישי ובסיכום תשעת החודשים הראשונים של השנה, לעומת התקופה המקבילה.

אורידיון אינה מוסרת פרטים לגבי ההפסד הנקי שלה. במחצית הפותחת של 2002 צימצמה החברה את ההפסדים לרמה של 4.3 מיליון דולר, לעומת 6.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה.

החברה מציינת כי היא נמצאת במגעים רצופים עם ה-FDA בנוגע לקבלת אישור לשיווק ה-BreathID H.Pylory, שהוא קיט לבחינת נשימה. החברה מציינת כי המוצר נמצא עדיין בבחינה של ה-FDA, וכי היא מקווה לקבל את האישור הסופי לשיווקו עד סוף השנה.

אורידיון הונפקה באפריל 2000 בבורסת שווייץ וגייסה כ-78 מיליון דולר, מהם 33 מיליון דולר בהצעת מכר. מחיר המניה בהנפקה נקבע על 29 פרנק שווייצי, והיום נסחרת המניה במחיר של 1.5 פרנק, לאחר שאיבדה מתחילת השנה כ-77% מערכה. החברה נסחרת בשווייץ לפי שווי של כ-10 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully