וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון משפטי נוסף לבוסטון סיינטיפיק: שופט דחה בקשת גיידנט להסיר צו המניעה לפיתוח סטנט מצופה

דפנה מאור

8.10.2002 / 9:42

הצו מונע מגיידנט לפתח סטנט מצופה אשר לבוסטון סיינטיפיק יש בלעדיות עליו; גיידנט תפנה לביהמ"ש לערעורים



ביהמ"ש המחוזי בשיקגו סרב להשעות צו מניעה שניתן בשבוע שעבר נגד יצרנית הציוד הרפואי גיידנט (סימול GDT). הפסיקה, שנחשבת למהלך טכני, תיאלץ את גיידנט לפנות לביהמ"ש לערעורים בבקשה להסיר את צו המניעה.



בשבוע שעבר פסק ביהמ"ש כי גיידנט וחברת קוק לא יוכלו להשתמש בנתונים מניסויים קליניים שערכו לצורך פיתוח סטנט מצופה תרופה. לבוסטון חוזה משלה עם קוק ועם אנגיוטק פרמצבטיקל, ולטענתה ההסכם עם גיידנט מהווה הפרה של תנאי החוזה. לבוסטון וקוק יש רישיון בלעדי לשימוש בסטנט המצופה בתרופה Paclitaxel.

ההסכם יקנה לבוסטון סיינטיפיק מקדמה משמעותית על גיידנט במירוץ לשוק הסטנטים המצופים, שלדברי אנליסטים עשוי להגיע השנה לשווי של 5 מיליארד דולר. בוסטון היתה צפויה להיכנס לשוק שלושה חודשים לאחר גיידנט. ג'ונסון אנד ג'ונסון צפויה להיות הראשונה שתיכנס לשוק באמצעות הסטנט המצופה "סייפר".



"בוסטון סיינטיפיק השקיעה יותר מ-150 מיליון דולר בחמש השנים האחרונות בפיתוח הסטנט המצופה" כתב השופט צ'רלס קוקורס בפסק הדין בשבוע שעבר. "מצד אחד טוענת קוק שתיפגע מכיוון שיישללו ממנה פירות חטאיה. מנגד ניצבת בוסטון סיינטיפיק, שהמוצר המבטיח ביותר שלה המצוי בצנרת הפיתוח יסבול קשות אם קוק תשיג אותה ביציאה אל השוק. מאזני הצדק מצביעים בבירור לטובתה של בוסטון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully