וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט שולחנות עגולים של אמריקן אקספרס הסתיים בהצלחה

13.12.2015 / 11:12

במסגרת הפרויקט הוזמנו שפים בולטים מהעולם והשתלטו על מטבחי מסעדות בולטות בתל אביב כהרברט סמואל וקופי בר. הלקוחות זכו לחווייה מיוחדת

אמריקן אקספרס. ערן לם,
אירית בטאט, אדיר כהן, ויקטור גלוגר ומיייק טרטלס/ערן לם

חברת "אמריקן אקספרס" מסכמת בהצלחה את פרויקט Round Tables by American Express אשר אירח בישראל במשך שבוע את השפים מהמסעדות הכי מדוברות בעולם - מניו יורק, לונדון, ברצלונה, רומא, ברלין, אמסטרדם ואתונה. השפים הבינלאומיים השתלטו על המטבחים של מסעדות בולטות בתל אביב כגון הרברט סמואל, התרנגול הכחול, יפו תל אביב, קופי בר, קלואליס פסטל ולומינה.

במסגרת האירוע קיבלה כל מסעדה מקומית אחות בינלאומית ואירחה אותה לשבוע שלם לתפריט ערב הכולל ארוחת טעימות מלאה המבוסס על מנות הדגל של המסעדה המתארחת, עם קורטוב של טעמים בהשראת השף המקומי. התוצאות המרשימות לא איחרו לבוא, אלפים רבים של לקוחות אמריקן אקספרס השתתפו בחוויה והתקבל שואו קולינרי חד פעמי, שכולו חגיגה של מפגש בין תרבויות.

ללקוחות הוצעה ארוחה מיוחדת ב- 229 שקלים במקום 269 שקלים וכוס יין לקינוח במתנה. כ- 8,000 מתוך 10,000 הסועדים שהזמינו מקומות במסגרת הפרויקט, היו לקוחות אמריקן אקספרס אשר מימשו את ההטבה יוצאת הדופן שהוענקה להם.

נזכיר כי טרום הפרויקט, יצאו השפים הישראלים למפגש הכנה ראשון במטבחים הבינלאומיים, בליווי משרד החוץ והשגרירויות המקומיות אשר אמונים על הצגת הקולינריה הישראלית בעולם במקביל. בחודש הפרויקט עצמו הגיעו לארץ כ-15 עיתונאי קולינריה מובילים, מארצות המוצא של השפים , באירוח מלא של משרד התיירות וסיקרו אותו עבור התקשורת הבינלאומית.

Round Tables by American Express הוגדר כפרויקט תרבותי, ששאף לשים את תל אביב וישראל על מפת הקולינריה הבינלאומית, חלק מעולם ה"גסטרו-דיפלומטיה" הדוגל ביצירת דיאלוג עם מדינות וערים ברחבי העולם, באמצעות מפגשים קולינריים סביב שולחנות עגולים. את הפרויקט יזמו וניהלו בהצלחה יאיר בקייר, מאיה קרבט ונירית וייס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully