וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוגיקה ו-CMG במגעים למיזוג בעסקת החלפת מניות - ליצירת חברת שירותי ה-IT השלישית בגודלה באירופה

בעז בבאי

8.10.2002 / 11:09

שתי החברות מתחרות מול קומברס בשוק מסרי ה-SMS וה-MMS בטלפונים סלולריים; מניות CMG מזנקות בפתיחת המסחר בלונדון ב-38%



לוגיקה, חברת שירותי טכנולוגיית המידע (IT) הגדולה בבריטניה, ו-CMG הודיעו היום כי הן מנהלות מגעים למיזוג בעסקת החלפת מניות במטרה ליצור את חברת שירותי טכנולוגיית המידע השלישית בגודלה באירופה. שתי החברות מתחרות מול קומברס בשוק מסרי ה-SMS וה-MMS בטלפונים סלולריים.



לוגיקה ו-CMG, כמו גם קומברס, סבלו בשנה האחרונה מפגיעה קשה בתוצאות העסקיות שלהן כתוצאה מהמשבר בשוק הטלקום העולמי, שהתבטא בירידה חדה בהשקעות של מפעילות הסלולר במערכות טכנולוגיות חדשות. בנוסף, התקשו שלוש החברות להתמודד מול אריקסון ונוקיה בשוק ה-MMSC - מערכות להפצת מסרי מולטימדיה בטכנולוגיית MMS.



מניות CMG מזנקות בפתיחת המסחר בלונדון ב-38% ל-55 פני, מחיר המשקף לחברה שווי שוק של כ-360 מיליון דולר, בעוד מניות לוגיקה עולות ב-1.6% ל-127 פני - מחיר המשקף שווי שוק של 770 מיליון דולר. ה"וול סטריט ג'ורנל" מדווח, שהשיחות המוקדמות נסבות סביב עסקה, לפיה יחזיקו בעלי המניות של לוגיקה בכ-60% מהחברה המאוחדת, ומנכ"ל לוגיקה, מרטין ריד, ישמש כמנכ"ל הישות החדשה.



לוגיקה הבריטית משתפת פעולה עם חברת מדיהגייט הישראלית. שתי החברות זכו באחרונה בחוזה משותף לאספקת פתרון של יישומי מסרים מאוחדים (unified messaging) למפעילת סלולר מדרום מזרח אסיה, בהיקף של כמה מיליוני דולרים. בחודשים האחרונים של 2001 התנהל משא ומתן בין לוגיקה לבין בעלי המניות של מדיהגייט על מכירת החברה בסכום הנאמד ב-40-50 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully