וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן ההון סיכון של AOL-טיים וורנר השקיעה 3 מיליון דולר בביגבנד נטוורקס

כתב וואלה! עסקים

8.10.2002 / 10:50

חברת הסטארט אפ הישראלית השלימה סבב גיוס שלישי של 30 מיליון דולר

חברת הסטארט אפ הישראלית ביגבנד נטוורקס, ספקית של מערכות תשתיות פס רחב עבור שידורי טלוויזיה ושירותים מתקדמים, הודיעה היום על קבלת השקעה אטסטרטגית בהיקף של 3 מיליון דולר מקרן ההון סיכון של AOL-טיים וורנר.

בכך ביגבנד משלימה סבב גיוס שלישי בהיקף של 30 מיליון דולר. קרן ההון סיכון צ'ארלס ריבר הובילה את הגיוס והשתתפו בו הקרנות לאודר פרטנרס ו-CommVest סידר, רדפוינט, פיילוט האוס ואוורגרין.

עם לקוחותיה של ביגבנד נטוורקס נמנות כיום רב מפעילות רשתות הכבלים המובילות בארה"ב. לאחרונה הודיעה החברה כי ה-BMR מאפשר לספק כיום ליותר ממיליון וחצי מנויי כבלים דיגיטליים שירותים מתקדמים דוגמת שידור דיגיטלי, שיבוץ פרסומות דיגיטליות וטלוויזיה ברזולוציה גבוהה.

ההשקעה של AOL תרחיב עוד יותר את יכולותיה של ביגבנד נטוורקס לספק שירותים מתקדמים ומגוון תכנים באיכות גבוהה על גבי רשתות פס רחב.

ביגבנד נטוורקס מפתחת, ומייצרת נתב שירותי מולטימדיה בפס רחב (BMR) המנתבת, ומסנכרנת העברת וידאו, אודיו ונתונים בפורמט המקורי שלהם. הנהלת החברה נמצאת ברדווד סיטי, קליפורניה ומרכז המחקר והפיתוח שלה נמצא בארץ. בחברה מועסקים נכון להיום כ-100 עובדים מתוכם 30 בחו"ל ו-70 בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully