וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידר ושות': דלתא עשויה להפתיע לטובה בדו"חות הרבעון השלישי

אילן מוסנאים

8.10.2002 / 13:02

מרקס אנד ספנסר, שמהווה כ-25% מהמכירות של דלתא, הציגה צמיחה גבוהה מהתחזיות; גם היורו החזק יתרום לדו"חות של דלתא

חברת הטקסטיל דלתא עשויה להפתיע לטובה בדו"חות הרבעון השלישי לשנת 2002 - כך מעריך האנליסט אורי הרשקוביץ מלידר ושות'. הרשוקביץ מבסס את התחזית שלו על הדו"ח המשופר שפירסמה הבוקר חברת מרקס אנד ספנסר הבריטית.

מרקס אנד ספנסר, שהיא לקוח עיקרי של דלתא ומהווה כ-25% מסך המכירות שלה, עקפה באופן משמעותי את תחזיות האנליסטים. החברה מציגה ברבעון שהסתיים בסוף ספטמבר צמיחה של 11.1% בשורה העליונה שלה וצמיחה של 10% במכירות החנויות הזהות.

בשני הרבעונים האחרונים הציגה החברה צמיחה של 10% בסך המכירות ושל 8.8% במכירות בחנויות הזהות. החברה הצליחה גם להגדיל את נתח השוק שלה בבריטניה בשיעור של כ-1% לרמה של 11%.

מספרים אלה באים בניגוד לתחזיות האנליסטים, שצפו כי החברה תציג האטה בקצב הגידול במכירות החנויות הזהות לרמה של כ-5.4%. בשבוע שעבר דיווחה הרשת המתחרה Next Plc, על ירידה של 3.1% במכירות החנויות הזהות בחודשיים האחרונים.

לדברי הרשקוביץ, אם דלתא שמרה על כוחה אצל מרקס אנד ספנסר, ולאור הפיחות בשער השקל מול הדולר והחולשה של הדולר מול היורו, היא צפויה להציג דו"חות שיהיו טובים מהתחזיות הנוכחיות של האנליסטים.

התחזיות של הרשקוביץ, ערב הדו"חות של מרקס אנד ספנסר, הן למכירות של 130 מיליון דולר ורווח נקי של 2.8 מיליון דולר. הרשקוביץ מעניק למניית דלתא המלצת "קנייה" ומחיר יעד של 50 שקל -גבוה בכ-50% ממחיר הבסיס שלה הבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully