וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומי והישיר הראשון: הטבות והלוואות לפותחים חשבון סטודנט

TheMarker

8.10.2002 / 13:08

המצטרפים ללאומי יוכלו לקבל עכבר אלחוטי למחשב, שובר בסך 120 שקל לקניות ברשת פוקס או מנוי שנתי לתיאטרון



לאומי והישיר הראשון יצאו במבצע חדש לסטודנטים. במסגרת המבצע, סטודנטים שיפתחו חשבון סטודנט חדש בלאומי ובישיר הראשון, וכן לקוחות ותיקים, שיסבו חשבונם לחשבון זה, יוכלו לקבל את אחת מהמתנות הבאות: עכבר אלחוטי למחשב; שובר בסך 120 שקל לקניות ברשת פוקס; מנוי שנתי לתיאטרון באחד מהתיאטראות המובילים - "הבימה", בית ליסין, תיאטרון ירושלים, התיאטרון העירוני באר שבע או תיאטרון הצפון.



כמו כן יעניקו החברות הטבות נוספות, בהן: פטור מדמי ניהול קבועים, 50% הנחה על דמי ניהול משתנים, פיצול תשלום שכר הלימוד עד ל-6 תשלומים ללא ריבית, כרטיס אשראי "לאומי ויזה סטודנט" פטור מדמי חבר, 50% הנחה ברכישת פנקסי שקים וכן הטבות במט"ח וברכישת ניירות ערך.



בנוסף, ימשיכו החברות לתת הלוואות מסובסדות לסטודנטים למימון מלא של שכר הלימוד לתואר הראשון. הריבית על ההלוואות, המיועדות ללקוחות כל הבנקים ומוענקות באופן בלעדי ע"י לאומי, מסובסדת בשנות הלימודים התקניות לתואר בשיעור של 3%. סטודנטים שייקחו את ההלוואה יוכלו לדחות את תחילת פירעון הקרן לשנה או שנתיים מסיום הלימודים.



לבחירת הסטודנט שני מסלולי החזר: החזר ב-36 תשלומים חודשיים החל משנה מתום הלימודים או החזר ב-48 תשלומים חודשיים החל משנתיים מתום הלימודים. את ההלוואות מעניקים כל מוסדות הלימוד להשכלה גבוהה שהצטרפו להסכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully