וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסלולר הרוסית Moscow Cellular השלימה את התקנת הרשת האלחוטית הנייחת של אלווריון

TheMarker

8.10.2002 / 13:07

בשלב הראשון הותקן ציוד של אלווריון בשווי של כחצי מיליון דולר בשטח המטרופולין של מוסקווה, וחברת הסלולר החלה באספקת שירותים מסחריים



חברת אלווריון הישראלית, ספקית פתרונות גישה אלחוטיים בפס רחב (BWA), הודיעה היום כי חברת Moscow Cellular Communications (MCC), מפעילה סלולרית רוסית, השלימה את השלב הראשון בהתקנה של הרשת האלחוטית הנייחת BreezeACCESS XL, והחלה באספקת שירותים מסחריים. פרישת הרשת החלה בדצמבר 2001 בתום השלמת הפיילוט.



בשלב הראשון הותקן ציוד של אלווריון בשווי של כחצי מיליון דולר בשטח המטרופולין של מוסקווה, והוחל באספקת שירותים ללקוחות פרטיים ועסקיים תחת שם המותג Alaris. חברת MCC היא בין המפעילות הסלולריות הגדולות והרווחית ביותר ברוסיה. כיום נמצאת החברה בתהליך של שדרוג הרשת האנלוגית שלה לרשת דיגיטלית מהדור השלישי (G3) ובשיטת GSM.



הפרישה של רשת הפס הרחב החדשנית של אלווריון תאפשר ל-MCC להרחיב את בסיס העסקים שלה, כולל ניהול פרויקטים, שירות ללקוחות, בסיס הלקוחות, ומיתוג, ולספק שירותי נתונים פופולריים, אשר יניבו עבורה הכנסות נוספות.



מ-MCC נמסר כי למרות שהביקוש במוסקווה לאינטרנט בפס רחב גדל במהירות, בפועל ניתן להתקין קווי DSL רק ב-30% מהאזור עקב התשתית הקווית הגרועה, ולכן התשתית בתחום הסלולר בסיוע אלווריון מאפשרת לה להקים תשתית נתונים חדשה ולא יקרה יחסית.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully