וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת תשקיע בלוח שידורי החורף כ-45 מיליון שקל

רוני קורן-דינר

8.10.2002 / 14:20

תוכניות חדשות: הדרמה "בנות בראון", פורמט חדש ל"הכספת" והטלנובלה הקומית "אני אסתי המכוערת"; חוזרות לעונות נוספות: "הבורגנים", "שמש" ו"רק בישראל"

ביום חמישי הקרוב תשיק זכיינית ערוץ 2 קשת את עונת החורף החדשה, בהשקעה של כ-45 מיליון שקל. בתקופה הקרובה תמשיך קשת לשדר בימים שני וחמישי, והחל מאפריל 2003 תקבל גם את שבת.

העונה תורכב ברובה מתכניות בידור וסדרות דרמה תוך דגש על הפקות מקור. את העונה החדשה יובילו דודו טופז וארז טל ("הכספת" בפורמט חדש ו"רק בישראל"). לצדם תעלה "בנות בראון", סדרת הדרמה החדשה על פי התסריט והספר מאת עירית לינור, וכן תחזור רצועת לייט נייט שתעסוק ביחסים בעזרתם של שני צמדים: דנה מודן ורועי לוי ב"דאבל דייט" - תוכנית של ערוץ הנישה "ביפ" שתשודר בשידור חוזר בערוץ 2, ורן תלם עם מירי בוהדנה בתוכנית החדשה "שובו של הקאמבק", שבה ינסו לחבר מחדש בין זוגות פרודים.

במהלך העונה יצטרפו איל קיציס וטל פרידמן עם "חלומות בהקיציס" וכן עם פורמט חדש שטרם נחשפה מהותו בשם "כשרונות בהקיציס ובהפרידמן", ישובו "כוכבי השכונה" עם אבי גרייניק ועידן אלתרמן, אלי ומריאנו בספיישלים מיוחדים, וספיישל "מסך הזהב", שישודר ב-18 בנובמבר.

עוד במהלך שנת 2003 תציג קשת סדרות והפקות דגל נוספות, בהן דרמת בית המשפט "אמת וחובה" עם משה איבגי ורונית אלקבץ; "אסתי המכוערת" - טלקומדיה, ז'אנר חדש המבוסס על הטלנובלה הקומית המצליחה "אני בטי המכוערת" המשודרת בארץ בערוץ ויוה: אסתי, בחורה צעירה, מוכשרת ומאוהבת, אך אבוי - מכוערת.

בעונה החדשה תחזור סדרת הדרמה "הבורגנים" לעונה שלישית, אלא שהפעם הסדרה תשודר קודם ב-YES ולאחר מכן בערוץ 2, בדומה לשיתוף הפעולה שערכה קשת עם הסיטקום "שמש" בעונות הקודמות. "שמש" חוזרת אף היא לעונה נוספת, ותשודר בימי חמישי לאחר מהדורת החדשות. כמו כן, תחזור לעונה שנייה סדרת הבישול "דרך האוכל" עם ישראל אהרוני וגברי בנאי.

לאחר הצלחת סרטיהם של צדוק יחזקאלי וענת טל שיר (הסרט על מחלתה של עפרה חזה ומותה, ותחקיר נחל הקישון), תשדר הזכיינית פרויקטים נוספים של שני העיתונאים. סרטים דוקומנטריים נוספים: "לס מואה טמה", סרטו של ארז לאופר על חייו ומותו של מייק ברנט - סרט שזכה במענק עידוד היצירה בפסטיבל ירושלים האחרון; ו"לפניך ברעדה", על הומוסקסואלים בעולם הדתי והחרדי מאת הבמאי סנדי שמחה דובוסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully