וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברות הביטוח ירכשו טכנולוגיות מיקרוסופט בהיקף של כ- 5 מליון דולר

כתב וואלה! עסקים

8.10.2002 / 14:11

כלל, הפניקס, איילון, מבטחים והראל חתמו על הסכמי רכש ארגוניים ארוכי טווח שבמסגרתם יקבלו את הגרסאות האחרונות וטכנולוגיות חדשות של מוצרי מיקרוסופט


הסכמי רכישה בהיקף כולל של כ- 5 מליון דולר נחתמו ברבעון האחרון בין מיקרוסופט ישראל לחברות הביטוח הגדולות בישראל: כלל, הפניקס הישראלי, איילון, מבטחים וקבוצת הביטוח הראל.

החברות חתמו על הסכמי רכש ארגוניים ארוכי טווח (3 שנים) שבמסגרתם יקבלו מיידית את הגרסאות האחרונות של מוצרי מיקרוסופט וגרסאות חדשות של המוצרים שיכנסו לשוק בתקופת הסכמי הרכש. ההסכמים כוללים רכש מגוון טכנולוגיות ומוצרים וביניהם: יישומים משרדיים, מערכות הפעלה, בסיסי נתונים, פורטלים ארגוניים, שרתי דואר, כלי פיתוח, ניהול פרויקטים ועוד.

התשתית המיחשובית החדשה מאפשרת לחברות הביטוח ליצור לראשונה תקשורת נתונים אלחוטית (או נייחת) דרך האינטרנט - מבית הלקוח ישירות למערכות התפעוליות שלהן. יכולת זו תאפשר עתה גישה ישירה מהמחשב הנייד של הסוכן למערכות המידע המרכזיות, לצורך הצגת הנתונים המעודכנים ביותר וחתימה על פוליסות באופן אלקטרוני ע"י הלקוח.

בנוסף, הטכנולוגיות החדשות ירחיבו את האפשרויות של הלקוחות להתעדכן באופן עצמאי באמצעות מחשבי ה-PC הביתיים, לעדכן נתונים ולבצע פעולות המורשות על ידי החברות. היכולות הללו צפויות להרחיב באופן משמעותי את האינטראקציה שבין חברות הביטוח ללקוחות דרך האינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully