וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאמן משב תעשיות המליץ לבימ"ש המחוזי לקבל את הצעתו של שלמה שמלצר לרכישת פויכטונגר תעשיות

גולן פרידנפלד

8.10.2002 / 14:26

שמלצר הציע סכום מינימלי של 15 מיליון שקל לעומת הסכום אותו הציע שלמה אייזנברג ואשר עומד על 3 מיליון שקל; "קבלת הצעתו של שמלצר תשים קץ לאי הוודאות ותאפשר שיקום מהיר של פויכטונגר"



נאמן חברת משב תעשיות , אוריאל להב, המליץ לבית המשפט המחוזי לקבל את הצעתו של שלמה שמלצר לרכישת חברת פויכטונגר תעשיות תמורת 15-30 מיליון שקל, מבלי לאפשר לו לצאת מהעסקה. להערכת נאמן משב, קבלת הצעתו של שמלצר תשים קץ לאי הוודאות ותאפשר שיקום מהיר של קבוצת פויכטונגר ומקסום של התמורה האפשרית במצב בו נמצאת הקבוצה היום.



להב מציין כי "רצוי בשלב זה שהוא סופי, לבצע התמחרות בבית המשפט בתנאים שמציעה קבוצת שמלצר, שהם שונים מהמתווה שהציע המנהל המיוחד של פויכטונגר תעשיות". משב מחזיקה בכ-23% מזכויות ההצבעה בפויכטונגר תעשיות וביחד עם המניות המוחזקות בפויכטונגר השקעות, בה מחזיקה משב ב-10% מהוות מניות אלו דבוקת שליטה בחברה. מניות אלו משועבדות לבנק לאומי, שלו נתונה זכות ההחלטה לגבי מכירת המניות של פויכטונגר תעשיות.



בבנק לאומי ציינו היום כי עדיין לא קיבלו החלטה איזו מבין ההצעות שהוגשה עדיפה (הצעתו של שמלצר או הצעתו של שלמה אייזנברג). נאמן משב מציין כי התמורה המינימלית שתתקבל מהמכירה לשלמה אייזנברג עומדת על 3 מיליון שקל, והתמורה המקסימלית עומדת על 57 מיליון שקל, כך שהסיכון באי מימוש האופציה ע"י אייזנברג הוא גבוה לעומת הצעתו של שמלצר. להערכתו של להב, אי רכישת החברה על ידי אייזנברג לאחר שזה יבצע בדיקת נאותות, עשויה ליצור נזק בלתי הפיך לפויכטונגר תעשיות, בעיקר בשל הזמן הרב שיחלוף עד השלמת העסקה אם בכלל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully